Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από killer
Ειπα οτι πηγαινω με το GS παντου και καλα  οχι γρηγορα...(τουλασχιστον για το χωμα που αναφερεσε)...  Στην ασφαλτο δε πιστευω οτι καποιο αλλο on-off της μεγαλης κατηγοριας ειναι καλυτερα ζυγισμενο απο το GS. 
|
Ισως ναι ισως οχι!! και καλα κάνεις και βάζεις εκεινο το ‘’....δε πιστευω....’’ αφηνοντας το 1% των πιθανοτητων περι του αντιθετου!! Διότι και στο 1150GS που ειχα και στο 1200 GS που καβάλησα το 2007 σε καποιο ταξιδι αν ηθελα να κανω διορθωσεις με τα φρενα μεσα σε στροφή και με πολλα κμ απλα ηταν πολυ δυσκολο μιας και ειχε την ταση να σηκωνεται η μοτο απο πλαγιασμενη με τους κυλινδρους κατω που ηταν και να ανοιγει την καμπυλη της στροφής!! Ασχετος με τα GS τότε στο 1150 και σε μια τέτοια περιπτωση......... βγηκα σε χωράφια!!!!!! Και ‘’κουλος’’ πιστεψε με δεν ειμαι!!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από killer
Μην εισαι τοσο ''απολυτος'' σε οτι αφορα τα ΚΤΜ και το χωμα... 
Για μενα δε παιζει ρολο το μηχανακι, αλλα ο αναβατης... 
Εχω δει κουλους με ΚΤΜ να μην μπορουν να στησουν τη μηχανη τους ορθια  ... και αλλα παλικαρια με Varadero και GS να τα πηγαινουν "μαλλια" σε κακοτραχαλους χωματοδρομους...
|
φυσικά και εν πρωτοις!!! Ολα τα άλλα ειναι....δευτερα!!!!!!!