View Single Post
  #43  
Παλιό 09-11-2011, 10:51
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από 3ple black Εμφάνιση μηνυμάτων
Απο την στιγμη που θα λυθει το καπακι επιβαλεται για λογους κυριος προληπτικους να παρθει ενα περασμα απο πλανη εστω και για δεκατα του χιλιοστου ωστε να ειναι εξασφαλισμενη η σωστη εφαρμογη του και η επιπεδοτητα του....

Η ρυθμιση βαλβιδων θα χρειαστει σε περιπτωση που ξεμονταριστει απο πανω καποιο απο τα εξαρτηματα του ολου συστηματος (πχ βαλβιδες,εκκεντροφοροι,κοκκορακια κτλ δεν γνωριζω ακριβως πως ειναι το συστημα στα δικα μας μοτερ)

Δεν εχω εξειδικευση σε μοτερ απο μοτο αλλα μηχανικος μοτο μου ειχε πει οτι πχ αν λυσεις το καπακι απο μοτο honda μετα δεν ειναι ποτε ξανα το ιδιο (πως,τι και γιατι δεν το γνωριζω απλα ετσι μου ειχε πει οταν υπηρχε υποψια καμμενης φλατζας στο προηγουμενο μηχανακι μου CBR 600 F3)
Και για πολλους ακομα κ το να βγει το καπακι θεωρητε "ανοιγμα μοτερ" αν και αυτο οπως ειπα ειναι κυριος ψυχολογικος ο λογος)

Τωρα οσο για το να λυθει η οχι το καπακι ειναι καθαρα επιλογη του καθενος οπως ειπα κ σε αλλο ποστ μου δεν ειναι απαραιτητο και αν γινει σωστα κ προσεχτικα η δουλεια δεν υπαρχει κανενα απολυτος προβλημα (κατι που επιβεβαιωσε και αλλος συμφορουμιτης σε αλλο ποστ που εχει και ο ιδιος σχεση με το αντικειμενο)

Απο εκει κ περα αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη και εμπειρια και φυσικα δεν ειναι απαραιτητο να την ακολουθησει καποιος ουτε βεβαια κ του την επιβαλλω
Αν περασεις την κυλινδροκεφαλη απο πλανη θα αυξηθει η συμπιεση αφου η αποσταση της κορωνας του εμβολου με την κορυφη του θαλαμου καυσης θα μικρινει. Με λιγα λογια μεταβαλεται η χωρητικοτητα του θαλαμου καυσης.
Ποτε και σε κανενα χοντα ¨η άλλο μοτερ οποιασδηποτε μαρκας, αυτοκινητου ¨η μοτοσυκλετας δεν χρειαζεται τετοια εργασια οταν βγαινει η κυλινδροκεφαλη. Προχθες αλλαξαμε φλαντζα κεφαλης σε αυτοκινητο που την ειχε καψει μετα απο 250000κμ. η κυλινδροκεφαλη αφαιρεθηκε και τα υπολυματα της φλατζας σε μπλοκ κινητηρα και κεφαλη ξυστηκαν με κοπιδι οπως γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις. Ουτε βουρτσα, ουτε γιαλοχαρτο ουτε τιποτε. Γυαλοχαρτο μπορει να χρησιμοποιηθει ΜΟΝΟΝ στην αφαιρεμενη κεφαλη αφου αυτη μετα μπορει να πλυθει στο ειδικο πλυντηριο χημικων που διαθετουν τα συνεργεια.

Αν ο μηχανικος σου εννοουσε το καλυμα (καπακι) των βαλβιδων στην κεφαλη, αυτο που αφαιρουμε για να ρυθμισουμε βαλβιδες, αυτο ΝΑΙ μπορεις να το πλανισεις αν αφηνει αρκετο χωρο απο κατω για να κινηθουν κοκορακια κι εκκεντροφοροι, αν οχι...... δεν μπορεις ουτε αυτο να κανεις!
Ο μηχανικος σου μαλλον σε αυτο το καπακι αναφεροταν και συγκεκριμενα στου Χοντα XLS/R 250-500 που πετσικαραν και δακρυζαν λογω ελλειπους δυναμης σφιξης του αφου οι ατσαλενιες βιδες εσφιγγαν πανω σε αλλουμινιο απευθειας με αποτελεσμα να κλωτσανε για πλακα.
Αλλα αυτα ανηκουν στα τελη της 10ετιας του '70 με μεσα '80, οχι πια και σε κανενα κατασκευαστη.
Σημειωσε οτι τοτε δεν χρησιμοποιουνταν λαστιχα στεγανοποιησης σε αυτο το σημειο αλλα το καπακι με την κυλινδροκεφαλη ασφαλιζαν μεταλο με μεταλο. Σημερα ολοι οι κατασκευαστες σε αυτο το σημειο χρησιμοποιουν ειδικα o-ring για στεγανοποιηση που αντεχουν σε υψηλοτατες θερμοκρασιες και ειναι επαναχρησιμοποιουμενα.
Reply With Quote