Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα
Να συμπληρωσω κι εγω οτι βασικη διαφορα στο νεο μοντελο δεν θα ειναι η υδροψυξη,αλλα η τοποθετηση καμπανας συμπλεκτη η οποια με την σειρα της ''ελευθερωνει''περισσοτερη δυναμη την τελικη μεταδοση απο το υπαρχων συστημα(δισκος-πλατω).
Ακομα δε,η τοποθετηση της εισαγωγης καθετα στον κυλινδρο εχει σαν πλεονεκτημα και την βαρυτητα(την υποπιεση την εχει ετσι κι αλλιως).
Αυτο ισχυει και στην εξαγωγη βεβαια,αλλα οχι στον βαθμο της εισαγωγης.
Βλεπετε τα καυσαερια ειναι ελαφρυτερα απο το μιγμα.
Θα θυμαστε οι περισσοτεροι το λογοτυπο genesis σε παλαιοτερα yamaha.
Αυτο σημαινει περιμετρικο πλαισιο τυπου διαμαντι-deltabox-,κινητηρας με κλιση 35 μοιρες ως προς τον οριζοντιο αξονα για να χωρεσουν τα καρπυρατερ ΚΑΘΕΤΟΥ ΡΟΗΣ και κεφαλες με πεντε βαλβιδες(1985).
Αργοτερα προστεθηκε και η βαλβιδα μεταβλητης εξαγωγης την εξατμιση,γνωστο ως EXUP(1989).
Στην πορεια τα μονα που εμειναν ειναι το πλαισιο,τα συστηματα εισαγωγης καθετου ροης και η βαλβιδα μεταβλητης εξαγωγης(και τα τρια υιοθετηθηκαν απο ολους τους κατασκευαστες).
|