
10-11-2011, 18:50
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από jmar
συμφωνω απολυτα αλλα δεν μπορω να καταλαβω σε τετοιο στημενο μηχανακι για ασφαλτο τι θελουν αυτες τις ζαντες και ολες αυτες τις σιδεριες, ας μας απαντησει και ο φιλος GeorgeP που υποστηριζει οτι δεν λανσαρεται για on-off τοτε τι τα θελει ολα αυτα??
|
To cross tourer εχει μεταξονιο 1595μμ, το Βαραντερο 1560 και η GS απο 1507 μεχρι 1511μμ(adventure). Οποιος νομιζει οτι αυτη η διαφορα των 85 μεχρι 43 χιλιοστων κανουν την GS..... R1 ¨η οτι εξαιτιας της στριβει καλυτερα η GS ας συνεχισουν τον υπνο τους αλλαζοντας και πλευρο αν θελουν.
Την διαφορα στα κλειστα γρηγορα στριψιματα την κανουν μεταξονια μηκους R1 1415, CBR 1407 (αυτο ''κοβει'' πολυ), BMW s1000rr 1432.
Η διαφορα των GS με τα υπολοιπα της συνομοταξιας ειναι η καλυτερη ευελειξια της μεσα στην πολη...τιποτε άλλο.
Αυτα για τους γρηγορους που νομιζουν οτι η GS στριβει καλυτερα απο το Βαραντερο λογω μεταξονιου. Και για να μην παρεξηγουμαι, ναι στριβει καλυτερα αλλα για αλλους λογους!!
Για εμας τους αργους παιζουν μεταξονια απο 1544 σαν του FJR1300 μεχρι.....mm διοτι μακρυ μεταξονιο=σταθεροτητα στις εθνικες, για να μπορουμε να ταξιδευουμε ανετα καλυμενοι πισω απο σοβαρά φαιρινγκς που μας προστατευουν απο τα στοιχεια της φυσης. Εμας και οσους αγορασαν το βαραντερο και οσοι θα αγορασουν το cross tourer το αγοραζουν για το 98% του ασφαλτινου ταξιδιαρικου χαρακτηρα του και οχι για το περασμα απο εναν χωματοδρομο που μπορει και περνα και το Paneuropean.Ο GSακιας στην Εθνικη και σε βροχη γινεται μουσκεμα ο Βαραντερακιας μενει στεγνος, ο GSακιας στην Εθνικη μαστιγωνετα απο τον αερα ο Βαραντερακιας αναβει και τσιγαρο με 150 καλυμενος πισω απο το μεγαλο φαιρινγκ. Για τον ιδο σκοπο και καλυτερο βεβαια κατασκευαστηκε και το cross tourer
Η GS υστερει σε ανεση βροχης και αερα διοτι πρέπει να κανει αρκετα καλα και το άλλο που λεγεται χωμα. Δεν ειανι και πολυ βολικο να λυνεις φαιρινγκ και ζελατινες πριν μπεις στο χωμα....η GS απλα δεν εχει τιποτα απο αυτα για να βγαλεις. Ειναι και πολυ πιο ελαφρια...αρα παει και χωμα.
Στην ασφαλτο ομως της εθνικης δεν μπορει να συγκριθει ουτε με το Βαρα ουτε με το cross tourer και οποιος το υποστηριξει αυτο ειναι απλα....GsManiac
Οταν ομως πας να κανεις δυο δουλειες καλα τοτε δεν κανεις καμια σωστα!!! Ετσι στα τελευταια μοντελα της 1200 κοντυναν την 6η για να μην ειναι ''μακρια'' απο τις υπολοιπες, αφου κοντυναν και ολες τις άλλες για να ειναι πιο ευελικτη στο χωμα. Ναι αλλα στην ασφαλτο και στην εθνικη αυτα ειναι μειονεκτηματα που γραφτηκαν και αναφερθησαν σε ολα τα τεστ του Ελληνικου και ξενου τυπου.
Οι ακτινωτες ζαντες......περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, απο οσο ξερω οι ακτινες θα ειναι στα εξτρα, οι χυτες θα ειναι το στανταρ.
|