View Single Post
  #10  
Παλιό 10-11-2011, 20:12
jmar Ο/Η jmar βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΧΑΝΙΑ
Μoto: R 1200 GS '09
Μηνύματα: 4,932
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
To cross tourer εχει μεταξονιο 1595μμ, το Βαραντερο 1560 και η GS απο 1507 μεχρι 1511μμ(adventure). Οποιος νομιζει οτι αυτη η διαφορα των 85 μεχρι 43 χιλιοστων κανουν την GS..... R1 ¨η οτι εξαιτιας της στριβει καλυτερα η GS ας συνεχισουν τον υπνο τους αλλαζοντας και πλευρο αν θελουν.
Την διαφορα στα κλειστα γρηγορα στριψιματα την κανουν μεταξονια μηκους R1 1415, CBR 1407 (αυτο ''κοβει'' πολυ), BMW s1000rr 1432.
Η διαφορα των GS με τα υπολοιπα της συνομοταξιας ειναι η καλυτερη ευελειξια της μεσα στην πολη...τιποτε άλλο.
Αυτα για τους γρηγορους που νομιζουν οτι η GS στριβει καλυτερα απο το Βαραντερο λογω μεταξονιου. Και για να μην παρεξηγουμαι, ναι στριβει καλυτερα αλλα για αλλους λογους!!

Για εμας τους αργους παιζουν μεταξονια απο 1544 σαν του FJR1300 μεχρι.....mm διοτι μακρυ μεταξονιο=σταθεροτητα στις εθνικες, για να μπορουμε να ταξιδευουμε ανετα καλυμενοι πισω απο σοβαρά φαιρινγκς που μας προστατευουν απο τα στοιχεια της φυσης. Εμας και οσους αγορασαν το βαραντερο και οσοι θα αγορασουν το cross tourer το αγοραζουν για το 98% του ασφαλτινου ταξιδιαρικου χαρακτηρα του και οχι για το περασμα απο εναν χωματοδρομο που μπορει και περνα και το Paneuropean.Ο GSακιας στην Εθνικη και σε βροχη γινεται μουσκεμα ο Βαραντερακιας μενει στεγνος, ο GSακιας στην Εθνικη μαστιγωνετα απο τον αερα ο Βαραντερακιας αναβει και τσιγαρο με 150 καλυμενος πισω απο το μεγαλο φαιρινγκ. Για τον ιδο σκοπο και καλυτερο βεβαια κατασκευαστηκε και το cross tourer

Η GS υστερει σε ανεση βροχης και αερα διοτι πρέπει να κανει αρκετα καλα και το άλλο που λεγεται χωμα. Δεν ειανι και πολυ βολικο να λυνεις φαιρινγκ και ζελατινες πριν μπεις στο χωμα....η GS απλα δεν εχει τιποτα απο αυτα για να βγαλεις. Ειναι και πολυ πιο ελαφρια...αρα παει και χωμα.
Στην ασφαλτο ομως της εθνικης δεν μπορει να συγκριθει ουτε με το Βαρα ουτε με το cross tourer και οποιος το υποστηριξει αυτο ειναι απλα....GsManiac
Οταν ομως πας να κανεις δυο δουλειες καλα τοτε δεν κανεις καμια σωστα!!! Ετσι στα τελευταια μοντελα της 1200 κοντυναν την 6η για να μην ειναι ''μακρια'' απο τις υπολοιπες, αφου κοντυναν και ολες τις άλλες για να ειναι πιο ευελικτη στο χωμα. Ναι αλλα στην ασφαλτο και στην εθνικη αυτα ειναι μειονεκτηματα που γραφτηκαν και αναφερθησαν σε ολα τα τεστ του Ελληνικου και ξενου τυπου.

Οι ακτινωτες ζαντες......περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, απο οσο ξερω οι ακτινες θα ειναι στα εξτρα, οι χυτες θα ειναι το στανταρ.


Φιλε GeorgeP με αυτο το φερινγκ οπως της φωτο σιγουρα δεν εχεις καλυτερη καλυψη απο το GS, αμα βαλεις aftermarket, που σε ολα τα honda aftermarket
βαζουν, σιγουρα εχεις (γιατι ειχα κι εγω χοντα παλια οταν δεν ηξερα ) Κι εγω στο Gs αν βαλω του adve την ζελατινα δεν θα εχω θεμα.
Απλα το λανσαρουν και για on-off ειτε θελεις να το παραδεχτεις ειτε οχι (ακνινωτες ζαντες , σιδεριες προβολακια). Τωρα για το θεμα βροχης το Gs
συμφωνω οτι υστερει αλλα πως να το κανουμε η ομορφια θελει θυσιες φιλαρακι . Οσο αφορα για το κοντεμα της 6ης ειμαι απο τους πρωτους που ξενερωσα
γιατι απλα δεν υπηρχε λογος να την κοντυνουν τοσο πολυ, δοξα το θεο το boxer εχει τρελη ροπη σαν κινητηρας και εστω την 6η θα επρεπε να την κανουν πιο
ταξιδιαρικη, ειναι λιγο κουλο να μπορω να βαλω 6η στα 70km/h διπλος και να πεφτουν οι στροφες κατα 250 μονο!!!

Last edited by jmar; 10-11-2011 at 20:13.
Reply With Quote