Απόσπασμα:
|
Αρχική Δημοσίευση από ALX51437
..........................................................................
Απορώ δηλαδή που όλα τα παιδιά σου λένε δεν είναι τίποτα. Εμένα καίει το πολύ 200ml στα 1000χιλ κι όποιος με ξέρει, ξέρει και πως την οδηγώ. Ναι... όσο το χουφτώνεις το γκάζι, αυξάνεται η κατανάλωση λαδιού, αλλά όχι πάνω από 250ml/1000χιλ (τσεκαρισμένο εδώ και 6 χρόνια στο 1150 και 130000χιλ)
|
Μηχανολογικως, αξιοποιστικώς κ.λ.π. δεν ειναι τίποτε, ετσι πρέπει να ειναι παει και τελειωσε.
Ο συναδελφος gemat, αν καταλαβαινω σωστά το πνευμα του, θέλει να καταδιξει το ''βασανο'' τού να ελεγχει τα λαδια καθε λιγο και λιγάκι κι το ακομα μεγαλυτερο ''βασανο'' του να εχεις ταξιδι μπροστά σου π.χ. 3000κμ το οποιο πολυ πιθανον θα γινει δικάβαλο και σιγουρα με αποσκευές, με ταχυτητες γυρω στα 150κμ όπου όπως λες κι εσυ μια κατανάλωση 200-250ml ειναι αναμενόμενη!!
Αυτο το νουμερο αν το παρεις μεμονωμενα ειναι αμελητέο, σε ενα ταξιδι όμως 3000κμ ειναι απο 600-750ml κανθόλου αμελητέο μιας και οι γραμμες στο ματάκι ειναι 500μl αρα το λαδι κατεβαινει κατω απο το επικυνδυνο σημείο! Κιαν το παρεις απο αλλαγη σε αλλαγη η οποια θα γινεται στα μισα των συνιστωμένων χιλιομετρων ητοι στα 5000κμ εχουμε μια κατανάλωση 1000-1250ml, δηλα το 1/3 της ποσοτητας εχει καταναλωθεί, πραγμα επικυνδυνο αν εχεις ερθει απο γιαπωνεζικο αλλα κι αγχωτικό!!!
Αν δε πάμε στους ''κανω οτι λεει η ''μαμα'' κι αλλαζω λαδια καθε 10000κμ τότε 2 με 2,5 λιτρα εχουν καταναλωθει, δηλαδη τα 2/3 πράγμα που σημαινει κολλημα κινητηρα!!!!!
Αυτα δεν τα λεω εγω ο Βαραντεροκαβαλών για να θιξω τους BMWδοκαβαλωντες αλλα για να εφιστησω την προσοχη σε αυτους που δεν τα γνωριζουν αυτα ¨η εμπιστευονται την καλη τους με κλειστά ματια!!!!