View Single Post
  #525  
Παλιό 11-11-2011, 10:35
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από jmar Εμφάνιση μηνυμάτων
Και εισαι και γνωστης μηχανολογιας!!! το Gs σε σχεση με το R1 εχει 90mm διαφορα στο μεταξονιο και εχει τοση μεγαλη διαφορα στο στριψιμο, αρα
αναλογικα και το Gs με το crosstourer που εχει διαφορα 88mm θα εχει την αναλογη!!!! δλδ αν ειναι μια φορα πιο στριφτερο το R1 σε σχεση με το GS
με το crosstourer θα ειναι 2!!!! τα διπλασια χιλιοστα διαφορα στην προκειμενη περιπτωση παιζουν πολυ σημαντικο ρολο φιλαρακι!!
Οπως εγραψα, εγω ο ασχετος, ''Και για να μην παρεξηγουμαι, ναι στριβει καλυτερα αλλα για αλλους λογους!!''
Και αφου στριβει η GS καλυτερα απο το Βαραντερο ''για άλλους λογους'' και οχι μονον εξαιτιας του μεταξονιου (ειπαμε το χωμα θελει κοντα μεταξονια) θα στριβει καλυτερα και απο το CT εφοσον το τελυταιο δεν απομακρυνεται απο τον προσανατολισμο του Βαραντερο, παντα σε κλειστα κοματια. Θα ειναι και πιο ευελικτη στην πολη μεσα, παντα για την σημερινη εκδοση της GS.
Ομως αν παιρνει καποιος Βαραντερο, FJR, Pan european και CT για να πηγαινει στην δουλεια του ειναι τουλαχιστον θεοπαλαβος, εχει κανει λαθος επιλογη κατηγοριας μοτοσυκλετας.
Οποιος τα παιρνει για να τα φυλαει στο γκαραζ του και να τα βγαζει ενα πρωινο και να πεταγεται μεχρι την Θεσσαλονικη για καφε, οπως καναμε εμεις μεχρι να ερθει το παιδι στην οικογενεια, και να γυριζει το βραδυ πετυχε διανα.

Υ.Γ. Αν ομως ο κατοχος των παραπανω με τον μακρυ μεταξονιο και το μεγαλο βαρος μοτοσυκλετων ειναι 1,90 και πανω τοτε δεν εχει κανενα προβλημα στην κινηση στην πολη.
Reply With Quote