Εσυ κι εγω τα γνωριζουμε αυτά, ποσοι άλλοι όμως????????
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από killer
Ισως να εχω την οξυδερκεια να διαβαζω την στροφη καλυτερα απο σενα και να μην χρειαζεται να κανω διορθωσεις μεσα σ'αυτη, μην ξεχνας οτι οι ελληνικοι δρομοι δεν ειναι Μεγαρα ή Σερρες.
|
Και χαιρομαι γιαυτό (περι οξυδέρκειας), αλλα δεν υπάρχει περίπτωση οσο οξυδερκης και να εισαι να μην εχει χρειαστει (πηγαινοντας με κάποια κμ) κάποιες φορές να διορθωσης την πορεια σου μεσα στην στροφή με το πισω φρένο διότι π.χ η στροφη ειανι πιο κλειστή απο ότι υπολόγιζες, ¨η γιατι αυτο το νεροφάγωμα στην ασφαλτο και στην κορυφη της στροφης.......δεν φαινόταν απο πριν!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από killer
Επομενως εξω στο δρομο δε πηγαινουμε με τη ταυτοτητα στο στομα αλλα σεμνα και ταπεινα για να μην αγορασουμε κανενα χωραφι...
|
Ποιός μιλησε περι του αντιθέτου? εχουμε ακι παιδια να μεγαλωσουμε!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από killer
Πιστεψε με εχω οδηγησει και ημουν κατοχος ιαπωνικων και αλλων ευρωπαϊκων μοτ-των, δεν ειμαι κολλημενος με το telelever της BMW... 
|
σε πιστευω, πιστεψε με!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από killer
Για μενα απλα το συστημα αυτο ειναι μια πολυτελεια εξελιξης που δεν το εχουν οι αλλες μοτ-τες. ......................
|
κι ευτυχως που δεν το εχουν διότι δεν ειναι πολυτέλεια εξέλιξης αλλα μια απλη εξέλιξη στο συστημα που εφηυρε to 1973 o Norman Hossack κι εξελιξε ΜΟΝΟΝ η BMW!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από killer
Μηπως εχεις αναλογιστει το γεγονος οτι οι αλλες εταιρειες ισως δεν εχουν την τεχνογνωσια της BMW?
|
εδω θέλεις να γελασω, να κλαψω ¨η να το περασω στο ντουκου!!!!
Και για ποια τεχνογνωσία μιλάς? το telelever/duolever εφευρεθηκε απο άλλον (Norman Hossack), κατασκευαστηκε απο τον ιδιον και εξελιχτηκε απο τον ιδιον ΜΕΣΑ στην BMW! Καλοπληρωμενη αντιγραφη ειανι και μαλιστα με ισοβιο μισθωμα για καθε μοντελο που παραγεται απο την εταιρεια με αυτο το συστημα!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από killer
Ενταξει η BMW και ολοι οι επιστημονες του ειδους που πληρωνει για την εξελιξη και τεχνολογια που περναει στις μοτοσυκλετες παραγωγης της, ειναι ηλιθιοι δηλαδη και εμεις ακομα ποιο χαζοι που τα αγοραζουμε? 
|
Ο καταναλωτης, στην περιπτωση μας ο απλος μοτοσυκλετιστης, που δεν ξερει παρα μονον να οδηγάει, ακουει το μαρκετινγκ να του λεει το βαρυγδουπο duolever και σηκωνονται οι τριχες του απο την εξαψη!!! Δεν εκαθισε κανεις να τους εξηγηση οτι οσο πιο πολλα αρθρωμενα μερη εχουμε αυξανονται και οι τριβες, η συντηρηση, οι τζογοι κ.λ.π. και παντα εν συγκριση με ενα τηλεσκοπικό!!! Δεν καθησε κανεις να του εξηγησει οτι η πληροφορηση που παιρνει κανεις απ[ο ενα τηλεσκοπικο πηρπουνι ειναι μακραν περισσότερη απο ενα δuolever με μονο μειονεκτημα την βυθιση του που το γερμανικο συστημα δεν εχει!!!! γιαυτο και δεν εχει πουθενα αλλου εφαρμογη παρα mονον στα GS, γιαυτο και πριν την στροφη φρεναρουμε και πλαγιαζουμε και μετα αμολάμε τα φρενα, διότι με αυτον τον τρόπο μεταφερουμε βαρος μπροστά για να ''πατησει'' καλα ο στενος εμπρος τροχός πριν παρει την σκυτάλη ο φαρδυτερος πισω πράγμα που δεν κανει το duolever γιαυτο και θελει καθαρες γραμμες πριν την στροφη και δεν επιτρέπει (οσο το τηλεσκοπικό) τις διορθωσεις μεσα στην στροφη!!!! διότι πατωντας φρενο μεσα στην στροφη οι μοτοσυκλετες με τηλεσκοπικο πιρουνι κλεινουν την στροφη αλλα και την ανοιγουν αν θέλει ο οδηγος, ενω το δyolever επειδη δεν βυθιζεται ειναι δυσκολο σε τέτοιες καταστασεις!! Γιαυτο και δεν το χρησιμοποιει η BMW πουθενα αλλου και γιαυτο δεν το χρησιμοποιει καμια άλλη ετιαρεια!!
Εξάλλου το συστημα του HOssack εχει πολλα κοινα σημεια με το πιρουνι girder (παλιες Xarley, BSA κ.λ.π΄.) το οποιο και εγκαταλειφτηκε την δεκαετια του '50 με τον ερχομο του τηλεσκοπικού!!
Αν αμφιβάλλεις γιαυτα που σου λεω ρωτα εναν μηχανολογο που ασχολειται με αυτα τα θεματα!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από killer
Οσα δε φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια...
|
¨η πάει αλλου.... για καλυτερα!!!!!
απο που βγαινει το συμπερασμα αυτό?
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από killer
Αφου μιλας σε προσωπικο επιπεδο,  ...................
|
μιλάω όπως μου μιλάνε κι γραμματικως απευθυνομαι σε προσωπο όμοιο με αυτο που μου επευθυνονται!!! (πρωτο προσωπο, δευτερο κ.λ.π.)
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από killer
δεν ειμαι ενας απλος αναβατης...ειμαι δικυκλιστης απο αποψη, απο θεμα κουλτουρας, ελευθεριας, εξαρτημενος απο τις αλλαγες του καιρου κατα την οδηγηση με τη μοτο μου... και με ολα οσα αυτα συνεπαγονται!!!........................
|
ειμαι 46 χρονων, 30 χρόνια πανω σε δικια μου μοτοσυκλέτα, Χειμωνα - καλοκαιρι, βροχη, κρυο.......πάντα στην σελλα!!! Εχω πάνω απο 600,000 μοτοσυκλετιστικα κμ στην πλατη μου κι εχω ταξιδέψει 2 φορες τον γυρο της ευρωπης + μια στο nordcapp πάντα με μοτοσυκλετα και σε περιόδους που ουτε Βαραντερο υπηρχαν (με XLS 500 ταξιδευα) αλλα ουτε και περνουσες αερα απο χωρες σαν την Τσεχοσλοβακια, την Πολωνιά κ.λ.π.!!!
Μπορω να γραφω για ωρες γιαυτο αλλα αστο καλλυτερα!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από killer
Για την ιστορια δεν εχω αυτοκινητο...και ουτε ειμαι διατεθημενος να αποκτησω στο προσεχες μελλον (ειμαι κατοχος μονο δικυκλων)!!! 
|
Ωπ, εγω εχω, ενεκα παιδιου αλλα κι εξυπηρετησης καθως τελώ παντρεμενος απο 10ετίας!!
δεν τα γνωρίζουν όμως και πολλοι τα ξερουν ''μισα'', και ξερεις η ημιμαθεια ειναι χειρότερη της αμάθειας!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από killer
Καλο και πρεπων ειναι να τα συζητας και να μην επιδυκνειεις τις ικανοτητες σου...χαλαρωσε λιγο δεν κατεβηκα απο τον Αρη και καβαλησα την BMW... 
|
παντα συζητάω και ποτε δεν επιδυκνείομαι!!!! Αν εσυ το εκλαμβανεις ετσι τότε εισαι ο μονος σε αυτο εδω το φορουμ!!! Ακομα προσεχω πολυ τι γραφω και πως το γράφω φροντιζοντας να μην προσβάλλω κανεναν μιας και ανηκω στους ‘’ξενους’’!!! Το συντακτικό που χρησιμοποιω ειναι απλό και κατανοητο απο όλους (τους περισσότερους τουλαχιστον), αν αυτο το συντακτικό δεν σε βοηθάει και εκλαμβανεις τα γραφόμενα μου σαν ‘’επιδειξη’’ πες μου να το αλλαξω. Η ελληνικη γλωσσα ειναι πλουσιοτάτη!! Λεω και γραφω πράγματα με μηχανολογικη ταυτοτητα, αν οι αληθειες που απορρεουν απο αυτο (κι εχουν δημοσιευθει κι αλλου στον ειδικο τυπο) πληγωνουν και δεν μπορουν να γινουν αποδεκτα γιατι
‘’ ετσι θελουμε να πιστευουμε’’ δεν μπορω να κανω τιποτε γιαυτο!!!
Για μέτρα:
- 6000κμ βουνισιο αγωνιστικο enduro
- 56 φορες συμετοχη (ιδιωτης) σε αγωνες μοτοκρος, η μια στο παλαι ποτε Ελληνοβουλγαρικό ΜΧ
- Πανω απο 1500κμ αγωνιστικό enduro σε αμμο
- Touquet (τι ειναι αυτό?)
- Ραλλυ ακροπολις (2 φορές)
Εχω κι άλλα, αλλά φτανει ως εδω!!!
Οταν το σεμιναριο παραμένει σεμιναριο το αποτέλεσμα ειναι απλά εγκυκλοπαιδικό
Οταν το σεμιναριο γινει πράξη μια φορά αποκτάμε γνωση νηπιαγωγίου,
----------------‘’----------------- δυο φορες μπηκαμε στο Δημοτικό
Για να φτάσουμε να μιλαμε και να κανουμε πράξη 100% αυτα που σου ειπαν στα σεμιναρια
και να γινουμε σαν τους δασκαλους μας πρέπει να, εχουμε σπάσει και καμια περόνη (αντε καμια κλειδα), πρέπει να εχουμε νοιωσει στο πετσι μας τους βαθμους ποινης απο τους αγωνοδικες και πρέπει να εχουμε τουλαχιστον επισκευασει ΜΟΝΟΙ μας ενα σκασμενο λαστιχο πανω στον Κιθαιρωνα με την αγωνια να προλαβουμε μην μας πιασει η νυκτα!!! Πρέπει να εχουμε χασει τουλαχιστον τα μισα μας υγρα σε ενα μονον περασμα στην αμμο του Καϊάφα με εντουρο μοτοσυκλετα, πρέπει να εχεις λυσει τουλαχιστον εναν κινητηρα κατα μεσης του αγωνα ............................... κι αλλα πολλα που πέρνουν χρόνια!!!!!!
Αν δεν τα εχεις κανει αυτά τότε μην ερχεσαι να μου πεις εμενα περι σεμιναρίων και περι αισθησεων στην οδηγηση!!!!!!!! Απέχεις πολύ!!!!!!!!!
Υ.Γ. Συγνωμη για την ενταση των γραφομενων μου στην τελευταια παραγραφο αλλα πραγματικα η ‘’συγκριση΄΄ που εκανες ηταν παντελως αστοχη!!!