
12-11-2011, 23:12
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black
και μπλουζάκια ΚΤΜ
|
|
Απάντηση: BMW S 1000 RR
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manos bmw
Όντως η Honda τοποθέτησε πρώτη σε supersport ABS, απλά μην ξεχνάς ότι η BMW τότε δεν είχε καν κατασκευάσει το RR. Προσπάθησε να θυμηθείς όμως από πότε τοποθέτησε η BMW ABS σε μοτοσυκλέτα. Κοίτα να δεις το CBR είναι μία πολύ καλή μοτοσυκλέτα και δεν νομίζω ότι κάποιος έχει αντίθετη γνώμη απλά μην ξεχνάς ότι εξελίσεται πάρα πολλά χρόνια και η BMW στην πρώτη της προσπάθεια κατασκεύασε μια μοτοσυκλέτα πολύ μπροστά και αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί κάποιος να παραβλέψει. Αυτό δεν το λέω μόνο εγώ το λέει όλος ο ειδικός τύπος και όλοι όσοι το έχουν οδηγήσει. Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι το CBR είναι καλύτερο η γνώμη σου σεβαστή. Το κέρασμα θα είναι τσικουδιά, ανεξαρτήτως ώρας !!
|
Ωπα σύντεκνε!!!! Δεν είδα τα ΧΑΝΙΑ!!! Τσικουδιά ασφαλώς!!!!
Όλα δεκτά, δεν αντιλέγω. Είσαι ικανοποιημένος από το ABS του GS σήμερα; Όταν παρουσιάστηκε, ΟΚ. Εγώ σήμερα δεν είμαι.... Και το Tiger 1050 που είχα και το VARA MK3 του αδερφού μου έχουν καλύτερη λειτουργία. Το C-ABS της Honda (αυτό έχει στο 1000αρι) ήταν εξ αρχής χωρίς "περίεργες" αντιδράσεις και βελτιώθηκε κι άλλο στο 12αρι.
Πράγματι το SS , ειδικά ως 1η σε μια κατηγορία, είναι αξιοθαύμαστο. Αλλά οι άλλοι έπαιζαν με 2 και 3 ετών μηχανές. Όλα εξελίχθηκαν όμως και φέτος έχουμε νέες προτάσεις. Στις τιμές που λέτε πιο πάνω είναι πλήρως ανταγωνιστικό και με οικονομοτεχνικά κριτήρια. Γιατί νομίζω ότι στις αρχές του 10 το SS ξεκίναγε από 18.000€;;; Κάνω τόσο λάθος;
|