| 
				 Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ 
 
			
			           Ωραία και ενδιαφέροντα όλα όσα διαβάζω.
 Κατηγορίες, υποκατηγορίες, ανθυποκατηγορίες.
 
 90/10 on-off
 78,3/21,7 on-off
 και πάει λέγοντας....
 
 Για μένα η Χόντα έπεσε στην παγίδα.
 Το "πράγμα" είναι ΒΑΡΥ και θα είναι ΑΚΡΙΒΟ.
 Μπορεί να είναι η ναυαρχίδα της και τίγκα στην τεχνολογία, αλλά αν ήθελε να κλείσει σπίτια έπρεπε να παίξει διαφορετικά.
 
 Βγάζει κάτι που μοιάζει με GS και ποντάρει στο να κλέψει πελάτες από τη BMW.
 Δυστυχώς σε αυτά τα λεφτά (που υποθέτω θα κοστίζει) ο πελάτης δεν αλλάζει εύκολα διότι θέλει και το πρεστίζ.
 
 Ας μη γελιώμαστε.
 
 7 στους 10 αγοράζουμε Μπεμβέ (και) για το όνομα και όχι διότι θα πάμε στη Γη του Πυρός ή το Ιρκούτσκ με το δίκυκλο. Άρα δύσκολα θα αλλαξοπιστήσουν.
 
 Όσοι σκοπεύουν να κάνουν κάτι τέτοιο (διηπειρωτικά ταξίδια) έχουν ήδη μηχανή (1100GS, 1150GS, Africatwin, Transalp 600, XL600 και άλλες) και δεν πρόκειται να την αλλάξουν με κομπιουτεριζέ δίκυκλα του μισού τόνου φορτωμένα.
 
 Ίσως οι εγκέφαλοι του μάρκετινγκ διέγνωσαν ότι υπάρχει ακόμα πολύ ψωμί σε αυτό το κομμάτι (δεν λέω κατηγορία) της αγοράς και ότι θα τα καταφέρουν.
 
 Φαίνεται, δεν πήραν το μάθημα από το Transalp 700 που άφησε το VStrom 650 να αλωνίζει στην αγορά σχεδόν απαράλλαχτο επί 8 χρόνια.
 
 Από τη μία λέω ΚΡΙΜΑ, διότι περίμενα κάτι καλύτερο από τη Χόντα (αντί για κλώνους TDM και GS).
 
 Από την άλλη λέω ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, διότι έτσι που έσφιξαν τα πράγματα στο Ελλαδιστάν με βλέπω σε λίγο καβάλα σε Transalp 600 '98 σιμπιζάκι (που πάντα το είχα καημό) και θα αισθάνομαι ότι δεν έχω μείνει μακριά από τη βασική αξία του μοτοσυκλετισμού που είναι η απόλαυση και όχι η τεχνολογική υπεροχή.
 
			
		
			
			
				  |