View Single Post
  #676  
Παλιό 17-11-2011, 21:57
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

[quote=gsmaniac;520825]
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Και το 10αρι κοντό έχει. Δεν μπορώ να φανταστώ πιο κοντο το προηγούμενο..... Με 5.000σαλ και 6η βγάζει λιγότερα από 140;
Πάντως για την κλιμάκωση του σαζμάν στη GS έχω να πω ότι ήθελε πιο κοντή 1η (ίσως και 2η λίιιγο) και σαφώς μακρύτερες την 5η και 6η.[/QUOTE]


αυτο με τις μακρυτερες σχεσεις ειναι υποκειμενικο......

εμενα μου αρεσει να ταξιδευω δικαβαλος,τριβαλιτσος και απο τα 140 μεχρι τα 200 να ανεβαζει πολυ πιο γρηγορα και ασφαλεστερα,χωρις κατεβασματα και τσιτες.....
Υποκειμενικο ¨η οχι θιχτηκε απο ολα τα περιοδικα του κοσμου ως μειον για μια τετοια μοτοσυκλετα.
Η επεμβαση δεν εγινε στο σαζμαν, το οποιο παραμενει το ιδιο σε ολες τις εκδοσεις με λογο μεταδοσης 0,848 (Βαραντερο 0,853-ελαφρως κοντυτερος απο της GS) αλλα στον λογο μεταδοσης του αξονα (τελικη μεταδοση) που απο 2,82 το εκαναν 2,91. Το βαραντερο εχει λογο τελικης μεταδοσης 2,93 (παλι κοντυτερο απο την GS) αλλα απο 1000 κυβικα κι ετσι δεν το ενοχλει αφου λιγοτερα κυβικα=λιγοτερη ροπη=κοντυτερη τελικη και πρωτευουσα μεταδοση ωστε να μην σερνεται με 6η!

Με 12,2 κιλα ροπης στις 6000στρ που εχει ο 1200αρης της GS αυτη η αλλαγη ηταν ''αστοχη'' ως προς την ασφαλτινη χρηση και χρησιμη ως προς την χωματινη. Αλλα ποιος κινειται στο χωμα με.....6η???
Το Βαρα με 9,8 κιλα ροπης στις 6000 (τα +2 κιλα της GS ειναι τερααααααστιο νουμερο) στις 5000στρ και 6η εχει 150-160κμ και καταναλωνει 6,2 λιτρα ανα 100κμ, επιταχυνει δε μεστά και γρηγορα...πολυ γρηγορα μεχρι τα 180κμ ανεξαρτητως φορτιου.....χωρια που οι φθορες ειναι λιγοτερες αφου κινειται με λιγοτερες στροφες αρα τα εμβολα διανυουν λιγοτερα μετρα στους κυλινδρους.

Το crosstourer με τα 1237 κυβικα του τα 129 αλογα στις 6250 και τα 12,8 κιλα στις 4450(!!!!!) θα ταξιδευει με 3500-4000 και με 160κμ.

Γιαυτο λεω σε ολα τα παραπανω ποστ και σε αυτο το νημα, με βαση τα απραπανω στοιχεια, οτι ειναι τουλαχιστον αστοχο να συγκρινουμε το crosstourer με την GS ¨η ακομα και το βαραντερο με την GS.
Η GS ειναι ενα vitara/cherokee/wrangler....και το crosstourer/βαραντερο ενα crossover σαν το outlander Mitsubishi ¨η το Nissan quashqai!!! Τα μεν πρωτα ''γραφουν'' ιστορια στα χωματα κινουμενα αξιοπρεπεστατα στην ασφαλτο και τα δευτερα την ιστορια τους την γραφουν στην ασφαλτο οντας ανετα , ευρυχωρα και βαρια ενω στο χωμα......απλως περνανε....απο ''ισια'' χωματα χωρις πολλα-πολλα σκαμπανεβασματα.
Ανομοια πραγματα Κωστα στην χρηση αλλα σχεδον ομοια στην οψη!!!!!

Last edited by GeorgeP; 17-11-2011 at 22:08.
Reply With Quote