
18-11-2011, 07:38
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black
και μπλουζάκια ΚΤΜ
|
|
Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
Ακόμα κι αν δεν την λες tourer, λόγω μικρής ζελατίνας και μεγάλου - ψηλού (αλλά πιο κοντό από ADVE) τιμονιού, η μηχανή φορτώνεται και είναι ταξιδιάρα. Την άνεση από αναρτήσεις την έχει , έτσι κι αλλιώς. Η κοντή 6η είναι το θέμα. Αφού κόντυναν τη σχέση της τελικής μετάδοσης, έπρεπε να μακρύνουν την 6η. Τουλάχιστον....
Αλλά το έκαναν και από άποψη, γιατί έλεγαν τότε (απαντώντας στα αρνητικά σχόλια δημοσιογράφων) ότι ήθελαν να επιτυγχάνει την τελική της με 6η και δικάβαλη....
Με αυτή την άποψη διαφωνώ.
Τώρα όσον αφορά στις συγκρίσεις, αυτές γίνονται αναπόφευκτα μεταξύ μοτοσυκλετών παρόμοιας τιμής, μεγέθους, βάρους, κυβικών κλπ. Δεν την κάνω εγώ, γίνεται παγκοσμίως από όλο τον ειδικό τύπο.
Προσωπικά, κι ενώ μοιάζουν (κατά την προηγούμενη πρόταση....) δεν συγκρίνω κανένα mega on/off ή όπως αλλιώς θέλετε, με άλλο. Κάθε ένα είναι διαφορετικό. Αν θες ταξίδια Αθήνα -Θεσ/νικη μοήμερα, το Vara είναι μονόδρομος. Αν θες να λυσσάς στα χώματα το ΚΤΜ επίσης μονόδρομος. Αν θες συνδυασμούς και προσανατολισμό σε στροφιλίκι ασφάλτινο, καλό χώμα , αποφεύγοντας ΕΟ , και δικάβαλος 80% τότε GS
Πάντα προσωπικά, βέβαια.
|