Θέμα
:
Ο ΚΑΦΕΣ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ 23/11/2011 ΣΤΗΝ ΟΑΣΗ
View Single Post
#
34
23-11-2011, 17:22
REK
Senior Member
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2010
Περιοχή: ΚΑΝΤΖΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
Μoto: BMW GS1200 ADV
Μηνύματα: 3,923
Απάντηση: Ο ΚΑΦΕΣ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ 23/11/2011 ΣΤΗΝ ΟΑΣΗ
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από
gsmaniac
καλα να περασουμε.......
οποιος ερθει .....θα πιει και τσιπουρο μητσου(1974),εκ Σαρτης
ααααααααααα...θα το τιμησω το τσιπουράκι του Μήτσου...
μέσααααα
REK
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αναζήτηση μηνυμάτων από τον(ην): REK