View Single Post
  #34  
Παλιό 23-11-2011, 17:22
REK Ο/Η REK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2010
Περιοχή: ΚΑΝΤΖΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
Μoto: BMW GS1200 ADV
Μηνύματα: 3,923
Προεπιλογή Απάντηση: Ο ΚΑΦΕΣ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ 23/11/2011 ΣΤΗΝ ΟΑΣΗ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
καλα να περασουμε.......
οποιος ερθει .....θα πιει και τσιπουρο μητσου(1974),εκ Σαρτης
ααααααααααα...θα το τιμησω το τσιπουράκι του Μήτσου...


μέσααααα
Reply With Quote