Σημερα που ειχα ρεπο ειπα να ασχοληθω λιγο με το bmw μπας κ το πρωχωρησω λιγο το θεμα.
Ειχα φτιαξει εδω κ κανα μηνα τα downpipes απο τους κυλινδρους κ τα ειχα συνδιασει με τον εργοστασιακο καταλυτη.
Σημερα εφτιαξα καφε, κατεβηκα στο γκαραζ κ επιασα δουλεια απο νωρις για να φτιαξω το Y pipe η αλλιως το μαραφετη που καταργει το καταλυτη.
Αφου περασαν αρκετες ωρες με κοψε-ραψε, δυο καφεδες, επισκεψη φιλου για παρεα, παπαροζαλαδα απο την γυναικα γιατι καθομαι μεσα στο ρεπο μου κ δε βγαινω εξω να δω λιγο κοσμο κ αλλες λοιπες χαζομαρες, το αποτελεσμα ειναι αυτο:
Στη μηχανη φαινεται καπως ετσι:
Με την παραπανω δουλιτσα εχω τους εξεις συνδιασμους:
Λαιμους-καταλυτης-εργοστασιακο τελικο
Λαιμους-Y pipe-εργοστασιακο τελικο
Λαιμους-καταλυτης-aftermarket τελικο
Λαιμους-Y pipe-aftermarket τελικο
Με λιγα λογια εχω τεσσερις συνδιασμους εξατμισεων στην διαθεση μου στο κοστος της μιας!
Ο ηχος μου αρεσει πολυ. Κ πριν που φοραγα καταλυτη μου αρεσε αλλα μετα τις 4000 στροφες καταλαβαινες οτι η μηχανη εκοβε λογο του καταλυτη.
Πληρες κριτικη θα κανω αφου γραψω μερικα χιλιομετρα ωστε να ειμαι οσο πιο αντικειμενικος γινεται.
Παντως απο μεχρη τωρα δεδομενα ειμαι πολυ ενθουσιασμενος!!!
Υ.Γ Υπ'οψιν πως ειναι τουλαχιστον μειον 10 κιλα ε!!!