
30-07-2009, 00:08
|
 |
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
|
|
Απάντηση: Πίεση ελαστικών (στην άσφαλτο)...
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS
Λοιπόν ας πούμε για την 1200GS... ο κατασκευαστής (βλέπε "η μαμά") λέει αν θυμάμαι, 2.2 Atm (32 PSI) μπροστά, 2.5 Atm (36 PSI) πίσω...
Η Bridgestone (να πάρουμε την εταιρία που τυχαίνει να φοράω τώρα) λέει 2.5 (36) μπροστά, 2.9 (42) πίσω!
|
Όπως είχα γράψει κ παλαιότερα,
δεν πρέπει να "τρελαινόμαστε" με τις "ακριβείς" πιέσεις ...
Και εξηγούμαι ...
α) Η διαφορά - στο μέσο όρο μεταξύ "μαμάς" μοτό κ εταιρίας ελαστικού - είναι 2 Psi ....
β) Η εταιρία ελαστικών, κατασκευάζει το ελαστικό για διάφορες μοτό,
που μπορεί να έχουν διαφορά βάρους 20, 30 κιλά κ προτείνει μια μέση πίεση ...
γ) Την ίδιου τύπου μοτό καβαλάει αναβάτης 70 κιλών κ αναβάτης 100,110,120,130 ......κιλών.....
δ) Επειδή μετράμε την πίεση στα λάστιχα άλλος πρωί πρωί που φεύγει για τη δουλειά του
κ άλλος το μεσημέρι που γυρίζει (πάντα με λίγα χιλιόμετρα από το σημείο που ξεκίνησε),
η εξωτερική θερμοκρασία συμβάλει σε πλασματική πίεση (μικροπράγματα βέβαια)
ε) Επειδή από βενζινάδικο σε βενζινάδικο,
από βενζινάδικο σε ηλεκτρονική μέτρηση μοτό,
από βενζινάδικο σε ηλεκτρονική ένδειξη μοτό κ με ψηφιακό όργανο χειρός,
δεν υπάρχει ποτέ απόλυτη ακρίβεια σε βαθμό 1 psi ή 0,07 bar.....
στ) Επειδή, κ να έχουμε βάλει τη σωστή πίεση (34 psi - την "μέση" τιμή),
ανάλογα με την χρήση που θα κάνουμε την συγκεκριμένη μέρα,
(πρωί ή μεσημέρι ή βράδυ - γρήγορη ή "χαλαρή" βόλτα)
οι αυξομειώσεις θα είναι διαφορετικές .....
Γι' αυτό, το 34 με το 32
καθώς και το 34 με το 36, δεν "παίζουν" τόση μεγάλη σημασία ....
Μιλάμε για 0,14 bar ...τιμή δηλαδή,
που πολύ δύσκολα την "πιάνει" σε ακρίβεια το όργανο του βενζινάδικου ...
.
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
|