
05-12-2011, 16:36
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από nivo
Ασχημο δεν το λες.........ομορφο παλι δε το λες.........θελω μονο να δω αυτο το dual clutch transmision αμα παθει κατι,μηπως βγαινει πιο ακριβα απο τις bmw......θα δουμε,παντως ερχετε πιο κοντα στο tenere παρα στο gs...μεχρι και τα προβολακια ιδια ειναι η κανω λαθος ??
|
Χοντα και βλαβες -ειδικα σε σαζμαν - ειναι εννοιες ασυμβιβαστες!!
Κοιταζοντας το διεθνες φορουμ του VFR 1200 που φοραει τον ιδιο διπλο συμπλεκτη εδω και 1,5 χρονο εχει παρουσιασει ''0'' προβληματα, οπως και ολη η κατασκευη της μοτοσυκλετας βεβαια σαν γνησια Χοντα. Κατασκευαζεται και στην ιαπωνια.........καταλαβαινεις.....
Εκει θα κατασκευαζεται και το crosstourer αφου η συμφωνια της ΕΕ με τις χωρες της απω ανατολης που ελαβε χωραν πριν δυο χρονια εκμηδενιζει τους εισαγωγικους δασμους στην ΕΕ απο αυτες τις χωρες.
Για την ιστορια, αυτο συνεβηκε μετα απο καταδικη της ΕΕ απο το διεθνες δικαστηριο της Χαγης αφου η Ενωση επεβαλε υψηλοτατους δασμους στα παραγομενα σε αυτες τις χωρες οχηματα (και αλλα προιοντα) που εισηγοντο στην ΕΕ ενω ταυτοχρονως ειχε συναψει συμφωνιες με Γερμανια, Ιταλια, Ισπανια, Γαλλια στις οποιες παρηχοντο προνομια τυπου ''αδασμολογητων'' προιοντων στα δικα τους προιοντα τους τα οποια οι εταιρειες τους παρηγαγαν σε χωρες οπως η Ινδονησια, Ινδια, Κορεα κ.λ.π.
Αλλα αυτο ειναι αλλη συζητηση για άλλο νημα, απλα το παρεθεσα εδω πληροφοριακως και μονον.
|