
09-12-2011, 00:24
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: ΙΛΙΟΝ
Μoto: BMW R 1200 GS 2007 ΜΑΥΡΟ DESIERTO 3
|
|
Απάντηση: Μπορεί να στεριώσει τέτοιο σπίτι??????
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από teo71
Εγώ πάντως, για να μη μου συμβεί τίποτα τέτοιο
και επειδή πολλά έχουν δει τα μάτια μου
έχω αρχίσει την προπόνηση σε πίστα
...
|
Φιλαράκο καλά το πάς αλλά η μύτη του παπουτσιού θέλει άλλα 4 εκατοστά για να βρεί !!!!
|