View Single Post
  #12  
Παλιό 01-08-2009, 07:39
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: ATS και τέρμα τα «καπάκια»!!!!!!!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Το ASC (Automatic Stability Control), δουλεύει σαν "αντισπίν",

"κόβει" δηλαδή την ανάφλεξη, όταν αρχίσει να σπινάρει ο πίσω τροχός....



.
Ακριβώς. Μετράει ανά πάσα στιγμή την ταχύτητα περιστροφής των τροχών και μόλις ο πίσω αρχίσει να κινείται γρηγορότερα από τον μπροστά, κόβει την ανάφλεξη. Άρα στη σούζα, τη στιγμή που σηκώνεται στον αέρα ο μπροστά και μειώνονται οι στροφές του, το μηχάνημα "καταλαβαίνει" ότι παίρνει περισσότερες ο πίσω και πάει να τους εξισώσει κόβοντας τον πίσω.

Το ίδιο και όταν πχ περνάμε κάποιο σαμαράκι, την ώρα που είναι στον αέρα ο πίσω, υπερταχύνει και κόβεται πάλι. Την ένδειξη στο πορτοκαλί λαμπάκι δεν την βλέπουμε αμέσως, γιατί ο κατασκευαστής το έχει φτιάξει ώστε να ανάβει με ένα δευτερόλεπτο καθυστέρηση...

Πατώντας τον ASC διακόπτη όμως, ακόμη και εν κινήσει, βγάζουμε το σύστημα εκτός...
Reply With Quote