View Single Post
  #61  
Παλιό 14-12-2011, 11:18
jarhead Ο/Η jarhead βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: BMW 1200 GS '05
Μηνύματα: 2,620
Προεπιλογή Απάντηση: Αντιτριβικο Motorkote?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Πρωτον, πωλειται και στην Ελλαδα!! Απλως, για λογους μαρκετινγκ μετονομαστηκε σε Super dynamic, εδω ����������� SUPERDYNAMIC

Αν θελεις ντε και καλα το produced and packed in USA θα το βρεις εδω http://www.trade-wind.gr/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=54&Itemid=57&lang=el&vmcchk=1&Itemid=57
Το motorkote οπως και μερικα αλλα προσθετα δεν ειναι ενισχυτικο λαδιου, αλλα μεταλλου.
Οταν ερχεται σε επαφη με μεταλλα (στην θεωρεια) παει και φραζει τους πορους του μεταλλου και δημιουργει ενα ειδος φιλμ πιο λειο απο τα τειχωματα του κατασκευαστη για να μειωσει την τριβη, χρησιμοποιει το λαδι για να μεταφερθει παντου και μετα δεν απομακρυνεται ουτε με αλλαγη λαδιων.
Το οτι κανει τις επιφανειες πιο λειες ενδεχεται να αυξησει την καταναλωση λαδιου αφου παυει να υφισταται το αρχικο στρωσιμο του κινητηρα διοτι οι αορατες αυλακωσεις που δημιουργησαν τα ελατηρια πανω στον κυλινδρο και ταιριαξαν με αυτες των ελατηριων παυουν να υφιστανται στον κυλινδρο αλλα συνεχιζουν να υπαρχουν στα ελατηρια! Εκει, στα ελατηρια λογω διαστασεων τους δεν μπορει να ''κατσει'' το προσθετο αυτο! Ετσι το λαδι γλυστραει απο αυτα τα κενα και περναει στον θαλαμο καυσης!

Στην μηχανουργια και στα βαρια μηχανηματα ισως κανει δουλεια αλλα σε συγχρονους αλουμινενιους κινητηρες με εκ κατασκευης μειωμενες τριβες και με χρηση συγχρονων λαδιων οπως τα σημερινα νομιζω οτι δεν χρειαζεται!

Εδω ειανι ενα Ελληνικο τεστ σε βιντεο του συγκεκριμενου προιοντος http://www.youtube.com/watch?v=cWnMuPXEk0o
Θεος!!!
Reply With Quote