Καλησπέρα σε όλους!
Το τέλειο θα ήταν να έχουμε οικονομική δυνατότητα και να φορτώνουμε τη μηχανή μας με κάθε αξεσουάρ, προστατευτικό κλπ......ΑΛΛΑ το τέλειο δεν υπήρξε ούτε θα υπάρξει....

Πάντως και λεφτά να είχαμε ... είναι σίγουρα σωστή μια τέτοια πρακτική?
Έτσι έχω ένα μικρό διλημματάκι ....το εξής:
Είναι πιο σωστό να βάλω κάγκελα ή προστατευτικά κυλίνδρων?
Το δίλημμα μου δημιουργήθηκε πρόσφατα γιατί μετά από συζήτηση που είχα σε γνωστή αντιπροσωπεία των Αθηνών επιβεβαίωσα πως υπάρχει μια θεωρία που υποστηρίζει πως τα κάγκελα στην
ασφάλτινη χρήση θα μπορούσαν (θεωρητικά και υπό προϋποθέσεις σύγκρουσης) να προκαλέσουν μεγάλη ζημιά στον κινητήρα.
Μιλάω βέβαια για τις περιπτώσεις που λόγο της φύσης της σύγκρουσης τα κάγκελα δεν μπορούν να απορροφήσουν τη πρόσκρουση με αποτέλεσμα αυτή να "βγεί" στο μοτέρ.
Το ίδιο υποστηρίχτηκε και από τον Τάκη Μανιάτη στο εισαγωγικό του πρόσφατου rιde it lvl 1. Βέβαια εκεί η αναφορά στην επικινδυνότητα έγινε ΜΟΝΟ για τα aftermarket και ΟΧΙ για τα original κάγκελα των εταιρίων.
Σίγουρα πάντως με τα κάγκελα είσαι καλύτερα προστατευμένος από πτώσεις που θα μπορούσαν να προκαλέσουν μικροζημιές σε πλαστικά, κυλίνδρους κλπ. Τι γίνεται όμως σε περίπτωση σύγκρουσης?
Μήπως γι` αυτό το λόγο καλύτερα να τοποθετούμε προστατευτικά κυλίνδρων λαμβάνοντας πάντα το ρίσκο από γδαρσίματα και μικροζημιές στα πλαστικά? Αυτό το τελευταίο ήταν και η πρόταση του αντιπροσώπου!
Τί λέτε?
Kosttis