View Single Post
  #33  
Παλιό 17-12-2011, 03:07
Alkinoos Ο/Η Alkinoos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: BMW R1200GS Adventure
Μηνύματα: 982
Προεπιλογή

0,5-0,7 είναι πολυ πίεση κ θα λαγκαρει πολυ ο κινητήρας. Δεν θα οδηγιεται έτσι.
Πιστεύω ότι στο 0,3-0,5 μάξιμουμ να δουλεύει.
Προφανώς για αυτο κ να μην ρίχνουν τη συμπίεση αλλα ούτε κ να αλλάζουν σωθηκα.

Πληροφοριακά, tdm900 turbo με 2αρα μικρή κ στενό μαντεμι φυσάει στα 0,4 κ παράγει 100-110 άλογα ρόδα χωρίς άνοιγμα μοτέρ κ χωρίς ιδιαίτερο λαγκ.

Η συμπίεση χρειάζεται στις τουρμπο μοτο. Δεν είναι όπως τα αυτοκίνητα.
Μέσω τις συμπίεσης επιτυγχάνεται η ατμοσφαιρική δύναμη χαμηλά εώς ότου μπει ο κονητηρας στο ωφέλιμο πεδίο στροφών της τουρμπινας χωρίς να υπάρχει λαγκ.

Επίσης, τα περισσότερα τουρμπο αυτοκίνητα έχουν κοφτη κοντα στις 6000 (υπάρχουν βέβαια κ εξαιρέσεις) πράγμα που σημαίνει ότι αν βάλουμε μια σχετικά μικρή τουρμπινα αυτοκινήτου σε μια μηχανη μεσαίου κυβισμού τότε το πιο πιθανό είναι να μην επαρκεί η παροχή της μετα τις 6500-7000 κ να ξεφουσκωνει.
Δεν είναι τυχαίο πως ένα ταπεινό 900Άρη tdm μπορει κ σηκωνει ένα σωρό τουρμπινες απο το group vag ενω αν του βάλεις καμία μικρη απο fiat UNO ας πουμε, είναι ψοφιο μετα τις μεσαίες.
Reply With Quote