
18-12-2011, 20:00
|
|
Moderator
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: KARDITSA
Μoto: R 850 GS (Red Fat Lady!!!)
|
|
Απάντηση: Ρεβεγιόν Πρωτοχρονιάς 2012, στο Jima's Ginger !!!
Θα δώσω μάχη ζωής,
θα το παλεύσω,
θα σπάσω το γουρουνάκι μου, με τις οικονομίες,
και πρώτα ο Θεός,
θέλω τραπέζι για 6 άτομα,
πλήρες μενού με μπόλικα κρασιά...!!!!
  
|