View Single Post
  #19  
Παλιό 18-12-2011, 20:00
ARGI Ο/Η ARGI βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: KARDITSA
Μoto: R 850 GS (Red Fat Lady!!!)
Μηνύματα: 9,816
Προεπιλογή Απάντηση: Ρεβεγιόν Πρωτοχρονιάς 2012, στο Jima's Ginger !!!

Θα δώσω μάχη ζωής,
θα το παλεύσω,
θα σπάσω το γουρουνάκι μου, με τις οικονομίες,
και πρώτα ο Θεός,
θέλω τραπέζι για 6 άτομα,
πλήρες μενού με μπόλικα κρασιά...!!!!
Reply With Quote