
26-12-2011, 21:38
|
|
Moderator
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: KARDITSA
Μoto: R 850 GS (Red Fat Lady!!!)
|
|
Απάντηση: Προσκύνημα στο Άγιον Όρος, 28/4 έως 1/5/11
Μπράβο ρε Δημητρό...
Μέτρησες....
Ομορφες φωτογραφίες...
Μου θύμισες τι όμορφη και δεμένη ομάδα είμασταν,
αλλά και πόσα, μάθαμε για μας (το μεταξύ μας),
και πόσα για τον ίδιο μας το εαυτό!!
Αντε ακόμη περισσότερα το 2012...
|