View Single Post
  #20  
Παλιό 07-08-2009, 12:11
vasmar Ο/Η vasmar βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: 1200 GS
Μηνύματα: 143
Προεπιλογή Απάντηση: Πίεση ελαστικών (στην άσφαλτο)...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Όπως είχα γράψει κ παλαιότερα,

δεν πρέπει να "τρελαινόμαστε" με τις "ακριβείς" πιέσεις ...

Και εξηγούμαι ...

α) Η διαφορά - στο μέσο όρο μεταξύ "μαμάς" μοτό κ εταιρίας ελαστικού - είναι 2 Psi ....

β) Η εταιρία ελαστικών, κατασκευάζει το ελαστικό για διάφορες μοτό,

που μπορεί να έχουν διαφορά βάρους 20, 30 κιλά κ προτείνει μια μέση πίεση ...

γ) Την ίδιου τύπου μοτό καβαλάει αναβάτης 70 κιλών κ αναβάτης 100,110,120,130 ......κιλών.....

δ) Επειδή μετράμε την πίεση στα λάστιχα άλλος πρωί πρωί που φεύγει για τη δουλειά του

κ άλλος το μεσημέρι που γυρίζει (πάντα με λίγα χιλιόμετρα από το σημείο που ξεκίνησε),

η εξωτερική θερμοκρασία συμβάλει σε πλασματική πίεση (μικροπράγματα βέβαια)

ε) Επειδή από βενζινάδικο σε βενζινάδικο,

από βενζινάδικο σε ηλεκτρονική μέτρηση μοτό,

από βενζινάδικο σε ηλεκτρονική ένδειξη μοτό κ με ψηφιακό όργανο χειρός,

δεν υπάρχει ποτέ απόλυτη ακρίβεια σε βαθμό 1 psi ή 0,07 bar.....

στ) Επειδή, κ να έχουμε βάλει τη σωστή πίεση (34 psi - την "μέση" τιμή),

ανάλογα με την χρήση που θα κάνουμε την συγκεκριμένη μέρα,

(πρωί ή μεσημέρι ή βράδυ - γρήγορη ή "χαλαρή" βόλτα)

οι αυξομειώσεις θα είναι διαφορετικές .....

Γι' αυτό, το 34 με το 32

καθώς και το 34 με το 36, δεν "παίζουν" τόση μεγάλη σημασία ....

Μιλάμε για 0,14 bar ...τιμή δηλαδή,

που πολύ δύσκολα την "πιάνει" σε ακρίβεια το όργανο του βενζινάδικου ...



.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΙoannisPanagiotidis Εμφάνιση μηνυμάτων
....παιδες το θεμα δεν ειναι αν θα βαλεις 2,7 ή 2,9 η συμπεριφορα ειναι πανω κατω η ιδια για "επίγειους" οδηγους σαν και μας... αλλα οταν το λαστιχο ή βαλβιδα επιτρεψει να χασει τοση πιεση που χωρις να το ξερεις να κινήσε γρηγορα εχοντας 1,5 ή τελος παντων πολυ μικροτερη πιεση απ την προβλεπομενη!..μου χει συμβει το περιστατικο και μαλιστα μεσα σε λιγοτερο απο 3 εβδομαδες που το τσεκαρα !...ακομα δεν εχω καταλαβει γιατι χανει το λαστιχο αερα ενω εχω ζαντα αλουμινιου και μιλαμε για ποιοτικη μοτοσυκλετα ..αλλα αυτο συμβαινει!....εχει να κανει με τη βαλβιδα ?...με τις θερμοκρασιες?...με την ακινησια ?...φευγει αερας μεσα απ το λαστιχο?...δεν ξερω !


...αλλα εγω σχεδον καθε Κυριακη με το που φουλαρω ...βενζινη τσεκαρω και τον αερα περιμενοντας τους αλλους για να μαι σιγουρος !...στατιστικα δεν μορω να βγαλω ... δεν εχω βρει κανόνα ακομα ....αλλοτε με παει ενα μηνα χωρις να χασει "ανασα"..και αλλες φορες απο τη προηγουμενη εβδομαδα χανει και 3 psi!...

...τι να πω!

..........τωρα οσο αναφορα το θεμα ποιες προδιαγραφες ακολουθω κατασκευαστης του λαστιχου ή της μοτοσυκλετας ...βγαζω ενα μεσο ορο και κλάιν-μάιν!...



συμφωνώ με τα παιδιά παραπάνω.τα είπανε ΟΛΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply With Quote