Και μένα η απογοήτευση θα ήταν μεγάλη άμα συνέβαινε αυτό.
Μου κάνει εντύπωση που υπάρχει εξουσιοδοτημένο που λέει ότι στα 60.000 αλλάζεις βαλβολίνες, την στιγμή που τα "κιτάπια" τους το λένε ξεκάθαρα, κάθε 40.000.
Τώρα 6.000χλμ δεν είναι και μεγάλη υπέρβαση για να τα παίξουν τα λάδια του διαφορικού και να εμφανιστούν ρινίσματα.
Απ' την άλλη μεριά από το 2005 μέχρι σήμερα έχουν περάσει 4 χρόνια και ο κατασκευαστής λέει κάθε 2 πρέπει να αλλάζουν οι βαλβολίνες. Ούτε αυτό το είχε ελέγξει ο εξουσιοδοτημένος;
Την τσιμούχα γιατί την άλλαξαν; Υπήρχε διαρροή και είχε μειωθεί η ποσότητα του λαδιού; Μήπως αυτό (+ 4 χρόνια + 46.000 χλμ) επέτεινε τυχόν πρόβλημα;