Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από yannis
Ούτε η διάταξη V, ούτε ο όγκος και το βάρος ενός 4κύλιδρου, θεωρούντε "ελκυστικά" για off διαδρομές.
Ισως για GT να είναι ιδανικό και με τον συνήθη χαρακτήρα και ποιότητα κινητήρα της HONDA, μπορεί και κορυφαίο... αλλά για on-off, χλωμό το κόβω.
Ακόμα και η 700 η Transalp, θα είναι παρασάγγας καλύτερη!!!!!!!
|
Αν κοιταξεις τη "ιστορια" των μεγαλων ον-οφ, θα διαπιστωσεις οτι απο 70%οφ - 30% ον, εχουν γυρισει σε 30% οφ και 70 ον.
Δεδομενο οτι η χοντα στο Varadero εχει ενα κινητηρα που υπερβαινει τα 70 κιλα (αν δεν κανω λαθος), δεν νομιζω οτι ενας 4κυλινδρος V σχεδιασης του 2009 θα εχει μεγαλυτερο βαρος.
Πιστευω οτι απο εναν κινητηρα 1000 κυβικων που ευκολα θα βγαζει 140 ιππους σε GT μορφη, αν παρεις μονο 100-110 θα εχεις μια σουπερ γραμμικη καμπυλη ροπης που θα ταιριαζει γαντι στον (εστω και μικρο) οφ χαρακτηρα του νεου Varadero!
Θα δουμε, αλλα ο Γιαπωνεζος θα το σκεφτει πολυ καλα πριν κανει τη κινηση του και θα μου προξενησει μεγαλη εκπληξη αν το αποτελεσμα ειναι αστειο!