View Single Post
  #7  
Παλιό 08-08-2009, 13:46
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Honda: Εξελίσσει on-off με το νέο V4

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από yannis Εμφάνιση μηνυμάτων
Ούτε η διάταξη V, ούτε ο όγκος και το βάρος ενός 4κύλιδρου, θεωρούντε "ελκυστικά" για off διαδρομές.
Ισως για GT να είναι ιδανικό και με τον συνήθη χαρακτήρα και ποιότητα κινητήρα της HONDA, μπορεί και κορυφαίο... αλλά για on-off, χλωμό το κόβω.
Ακόμα και η 700 η Transalp, θα είναι παρασάγγας καλύτερη!!!!!!!
Αν κοιταξεις τη "ιστορια" των μεγαλων ον-οφ, θα διαπιστωσεις οτι απο 70%οφ - 30% ον, εχουν γυρισει σε 30% οφ και 70 ον.

Δεδομενο οτι η χοντα στο Varadero εχει ενα κινητηρα που υπερβαινει τα 70 κιλα (αν δεν κανω λαθος), δεν νομιζω οτι ενας 4κυλινδρος V σχεδιασης του 2009 θα εχει μεγαλυτερο βαρος.

Πιστευω οτι απο εναν κινητηρα 1000 κυβικων που ευκολα θα βγαζει 140 ιππους σε GT μορφη, αν παρεις μονο 100-110 θα εχεις μια σουπερ γραμμικη καμπυλη ροπης που θα ταιριαζει γαντι στον (εστω και μικρο) οφ χαρακτηρα του νεου Varadero!

Θα δουμε, αλλα ο Γιαπωνεζος θα το σκεφτει πολυ καλα πριν κανει τη κινηση του και θα μου προξενησει μεγαλη εκπληξη αν το αποτελεσμα ειναι αστειο!

Last edited by Gemat; 08-08-2009 at 13:47.
Reply With Quote