Νομίζω πως από 2κύλινδρο εν σειρά, σε 4κύλινδρο V, δεν είναι το βάρος το σημαντικότερο αλλά η λειτουργία στα, έστω μικρά, άλματα και λοιπές ανωμαλίες που θα συναντήσεις σε μια off διαδρομή κ.λ.π.
Μάλλον η στροφή είναι, όπως και στα αυτοκίνητα πιο πριν, σε οχήματα που στην εμφάνιση δίνουν την εντύπωση πως είσαι ο Rambo, όταν τα καβαλάς, αλλά συνήθως περιστρέφοντε της πλατείας Κολωνακίου!!!!!
Άλλο όμως οι τσιπούρες ελευθέρας βοσκής και άλλο οι τζιπούρες της καφετέριας!!!
Αυτά, όχι μόνο για την HONDA...