Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΙoannisPanagiotidis
λοιπον φιλε μου δεν θελω να σε μπερδεψω και ξεκαθαριζω οτι καταθετω μονο τη γνωμη μου ..δεν ειμαι ο ειδικος στο θεμα!
το λοιπον ...το τι ακριβως σημαινει ο κωδικος HH δεν γνωριζω...αλλα εχει να κανει σιγουρα με το ειδος της πάστας στο τακακι . Εχουμε λoιπον τα οργανικα και τα Sinter( δεν θυμάμαι την αντίστοιχη λεξη στα Ελληνικα)
... τα οργανικα ειναι πιο ###### ...εχεις πιο "ευκολη" αισθηση αλλα φαγονονται γρηγορα ...συνείσταντε για χρηση μεσα στη πολη ή γενικως για ομαλη οδηγηση και "κανονικα" φρεναρίσματα...
...τα μεταλικα ειναι πολυ σκληροτερα , ανθεκτικοτερα στο χρονο ...αλλα δειχνουν τις δυναμεις τους σε πολυ επιθετικη οδηγηση και στη προσπαθεια τους να εκτελεσουν φρεναρισματα σε μεγαλες ταχυτητες και εναντιαν σε μεγαλες δυναμεις!
...το δικο μου απλο GS του 2004 ...εχει απο μαμα 2 ζευγαρια Sinter μπροστα ... και ενα Οργανικα πισω! ...ενω δεν φρεναρω ΠΟΤΕ με πισινο φρενο ...μονο με το φρεναρισμα του μπροστα συνεργαζόμενου ...μεσα σε 7-8χιλιαδες φαγωνόταν εντελως!. Ετσι και καθοτι ειμαι λιγο καγκουρας στην οδηγηση μου ...εβαλα sinter και πισω!.... χειροτερη αισθηση δεν μου δινει αλλα ουτε και καταλαβαινω αν ειναι καλυτερα ! Ουτως ή αλλως οπως αναφερα παραπανω φρεναρω μονο με μπροστινο!...Η ουσια ειναι ομως οτι ξεχναω να τα αλλαξω ...με πανε τουλαχιστον 20χιλιαδες ...με τον ιδιο τροπο οδηγησης που εκανα και πριν!
... προσωπικη μου γνωμη ...βαλτα! 
|
Eσυ καγκουρας??? Δεν το πιστευω!!!

