View Single Post
  #36  
Παλιό 19-01-2012, 02:49
3ple black Ο/Η 3ple black βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2011
Περιοχή: Αθηνα-Κυψελη
Μoto: BMW R1200 GS TRIPLE BLACK (2011)
Μηνύματα: 118
Προεπιλογή Απάντηση: Πλύσιμο μηχανής, μέσα-έξω!

Δεν διαβασα ολο το νημα του παλικαριου που εκανε την πατατα αλλα ας παιξει και κανενα jocker αφου δεν εκανε υδραυλικη πιεση μεσα στον κυλινδρο να του τα δωσει ολα στο χερι......

Σε τετοιες περιπτωσεις βγαζουμε εξατμισεις απο το λαιμο και τις αδειαζουμε απο το νερακι και βγαζουμε τα μπουζι και τραβαμε πολεεεεεεεεεεεεεεεεεες μιζιες για να φυγουν τα νερα απο το κυλινδρο.....
Στεγνωνουμε ή αλλαζουμε τα μπουζι και ειμαστε κομπλε.....

Μια απορια ρε παιδια (γιατι θα ξεχασω και οσα μηχανικα ξερω)
ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
Η Συμπιεση του βενζινοκινητηρα δεν φτανει ουτε για να παρει χαμπαρι το πετρελαιο για να αρπαξει (ως γνωστο το μοτερ πετρελαιου δεν εχουν μπουζι αλλα αυταναφλεγονται)
Και μην μου πει κανεις οτι αρπαζε απο τα μπουζι γιατι σε πολυ συντομο χρονο τα μπουζι θα βραχυκυκλωναν και θα επαυε η λειτουργεια τους)

Φυσικα αισθητηρες "λ" καρμπιρατερ (ή μπεκ) θα τα ειδαν ολα κολλιωμενα και θα ειχαν αμεση αναγκη καθαρισμου ή αντικαταστασης....

Ειπαμε καλα και αξιοπιστα τα Honda (CBRακι 600 F3 ειχα) αλλα ολα εχουν και ενα οριο....Σε λιγο θα μας πειτε οτι καινε και σκετο νερακι του θεου!!!
Reply With Quote