View Single Post
  #7  
Παλιό 19-01-2012, 16:21
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Odyssey vs Yuasa vs Fu kuyama

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gepol Εμφάνιση μηνυμάτων
Είναι δυνατόν?

Οχι βεβαια!!!!!

Στις συχρονες κατασκευες τα δυναμο φορτωνουν τις μπαταριες 14 κομα κατι απο το ρελαντι διοτι εχουν ισχυρες γεννητριες..........
Απο εκει και υστερα παιζουν ρολο οι καταναλωσεις, αν για παραδειγμα το βολτομετρο δειχνει 14,5 βολτ στο ρελαντι οταν αναψεις την μεγαλη σκαλα στα φωτα ¨η τα προβολακια, ¨η τα θερμαινομενα γκριπ (ενα-ενα ¨η ολα μαζι) η φορτωση, στο ρελαντι, θα πεσει και τα 14,5 θα γινουν 11. Τοτε θα χρειαστουν στροφες για να φορτωνει στα σωστα 14,5 βολτ.
Γιαυτο και στον ελεγχο του συστηματος φορτωσης της μπαταριας οι κατασκευαστες (π.χ. για Βαραντερο) λεει ''η μεγαλη σκαλα στα φωτα εν λειτουργια και στροφες στις 5000''

Παιζει ρολο και η γεννητρια, η γεννητρια π.χ. στο Βαραντερο ειναι 360 βαττ και στο ρελαντι το δυναμο φορτωνει με 14 βολτ, αν η γεννηττρια ηταν 90 βολτ, οπως συνεβαινε στα παλιοτερα οχηματα τοτε ναι θα ηθελε λιγο γκαζι για να φορτωσει στα 14 βολτ με τις καταναλωσεις ολες κλειστες..............

Αλλα η GS και ολα τα συχρονα οχηματα εχουν ισχυρες γεννητριες και δεν χρειαζεται το ελεχιστο γκαζι ...................
Reply With Quote