Απο την στιγμη που ακουγετε θορυβος απο το πισω μερος (rear wheel drive) τα μαντατα ειναι ασχημα

! Σε ποια περιπτωση απο αυτες που ανεφερες ανηκει ο φιλος σου μονο οταν λυθει θα φανει.
Οπως και να εχει ειναι μεγαλη πικρα για ολους τους κατοχους μοτοσυκλετων/αυτοκινητων κτλ, να καλουνται να πληρωσουν τα σπασμενα της καθε ΗΛΙΘΙΑΣ εταιρειας (που με τοσες δεκαετιες πειρας ειναι απαραδετο να συμβαινει) για τις λαθος "οδηγιες" που εχουν δωσει



! Ποσο μαλλον οταν αναμεσα σε αυτους τους ιδιοκτητες υπαρχουν και ατομα, οπως ο φιλος σου που κανουν τα προβλεπομενα σε πολυ πιο τακτα διαστηματα! Φανταζομαι πως αισθανεται.......... ο φιλος σου αλλα και ολοι αυτοι!!
Αυτο που εχω να σου πω ειναι το εξης:
Για τον φιλο σου ο χρονος δεν γυρναει πισω, ΟΜΩΣ εσυ προλαβαινεις. Αλλαξε τα λαδια σου αμεσως, οχι σημερα, αλλα εχθες!!! Γιατι στο λεω αυτο;
Την Τεταρτη ειχα ανεβει στα Τρικαλα, σε φιλο μου γιατρο για βολτα. Ειναι κατοχος GS1200/2005 με περιπου 40000χλμ. Του αλλαξα τα λαδια πισω (για πρωτη φορα απο την ημερα που την αγορασε), οπως ειχα πριν λιγες μερες αλλαξει και στο δικο μου. Τα "λαδια" που του εβγαλα ηταν τραγικα


! Μαυρου χρωματος και χωρις υφη λαδιου, και με καποια ελαχιστα σημαδια απο ρινισματα. Τα σερβις του τα κανει κανονικα (οχι ο ιδιος γιατι δεν εχει ιδεα, γιατρος ειναι οπως ειπα οχι μηχανικος) αλλα στο συνεργειο. Ευτυχως δεν ειχε τζογο ουτε το bevel gear αλλα ουτε και η ροδα

! Το προλαβαμε. Τωρα σε επομενη βολτα μου προς Τρικαλα του εχω υποσχεθει να του τα ξανα αλλαξω το συντομοτερο δυνατο, απλα για να φυγουν καλυτερα τα οποια ρινισματα εμειναν μεσα!
Εσυ εχεις 32000χλμ. Αλλαξε τα!
Προτεινω τον εξης τυπο λαδιου:
RED LINE synthetic oil SAE 75W-140 (for use in manual transmissions, transaxles, & special rear drive racing differentials).
Κοστος 17 ευρω το λιτρο (τοσο ειχε στις 06/02/09.Αγορασμενο απο τον Λαμπριανιδη). Ποσοτητα οπως εχουμε πει και γνωριζουμε πλεον ολοι 180ml.