View Single Post
  #11  
Παλιό 15-08-2009, 00:30
george81 Ο/Η george81 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2009
Περιοχή: Δράμα
Μoto: SUZUKI BURGMAN 200
Μηνύματα: 215
Προεπιλογή Απάντηση: sos ρουλεμαν?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΙoannisPanagiotidis Εμφάνιση μηνυμάτων
...ευχομαι φιλε μου να μην ειναι πολυ σοβαρο και αντιλαμβανομαι την πικρία σου !!!!...οντως ειναι να απορεις!....

....πάντως!...οταν το διορθωσουν φιλε μου αν εισαι κοντα ...ρωτα σε παρακαλω οταν μιλαμε για ρουλεμαν για πιο ακριβως μιλαμε?....σε πια θεση βρισκεται?...και στο τελος τι σχεση εχει βρε παιδια το ρουλεμαν με την αλλαγη της βαλβολινης?...ακομα και αν δεχτουμε οτι ειχαν χασει κατα πολυ τις λυπαντικες τους ιδιοτητες!


....θα μας τρελανουν!

Γιαννη καλησπερα, το διαφορικο του gs εχει τεσσερα ρουλεμαν. τα δυο περιστρεφουν την κορωνα και τα αλλα δυο το αξονακι (bevel gear). τα τρια απο αυτα λιπαινονται και ψυχονται με τη βαλβολινη που εχει το διαφορικο και το τεταρτο ειναι σφραγισμενο σε γρασσο εκτος της βαλβολινης. τωρα για τα χλμ για την αλλαγη της βαλβολινης πολλοι παραγοντες παιζουν ρολο. φυσιολογικα μετα την πρωτη αλλαγη στα 1000 χλμ, θα επρεπε να αντεχουν τουλαχιστον 20-30000χλμ. καλο ομως ειναι να γινεται η αλλαγη καθε 10000 ωστε να εχουμε και συχνοτερο ελεγχο της καταστασης του εσωτερικου του διαφορικου και να μπορεσουμε να προλαβουμε καποια πιθανη μελλοντικη βλαβη.
Reply With Quote