
24-01-2012, 22:27
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
|
|
service book
Ανοίγω αυτό το θέμα παίρνοντας έναυσμα από το νήμα του Costa3dart
http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%C...venture-27869/
Επειδή πολύ λόγος γίνεται, κι έχει αποκτήσει κι ίσως δικαίως μεγάλη αξία το service book , περισσότερο κατά τις αγοραπωλησίες, θέλω τη γνώμη σας αφού πω τη δική μου.
Πρώτη μου μηχανή ήταν ένα Honda CBF 600 του 2004.
Το καλοκαίρι του 2008 η μηχανή άρχισε να ανεβάζει πολύ τη θερμοκρασία σε σημείο που 2-3 φορές που δεν είχα το περιθώριο να πάω πιό γρήγορα έσβησα τον κινητήρα.
Εμφανής λόγος δεν υπήρχε, το βεντιλατέρ λειτουργούσε κανονικά, τα λάδια δεν άσπριζαν, γενικά κανένα ίχνος να πιαστώ.
Σε κανά δύο συνεργεία που πήγα μου είπαν ότι μιλάμε μάλλον για φλάτζα κεφαλής και βλέπουμε. Αντιλαμβάνεστε για τι κόστος μιλάμε.
Με το φιλαράκι που φτιάξαμε το τωρινό dakar είπαμε να ρίξουμε μιά ματιά. Η μηχανή είχε τότε γύρω στις 60.000 χλμ και πήγαινε μαμιώντας! Του λέω... είναι δυνατόν ρε μακάκα αν πάιρνει νερό να πηγαίνει έτσι;! Και μου λέει ναι! Στα αγωνιστικά πού έφτιαχναν στη Γερμανία έριχναν και νερό, μου εξήγησε γιατί αλλά δε θυμάμαι.
Μην πίασω άλλες ιστορίες..... Ελέγξαμε σε πρώτη φάση τους κυλίνδρους και τις βαλβίδες με ενδοσκόπιο. Ολα όπως έπρεπε για τα χιλιόμετρα της μηχανής. Λύσαμε όλο το σύστημα ψύξης, ψυγείο και κολλάρα μήπως ήταν πουθενά βουλωμένο....τίποτε. Ανοίξαμε την τρόμπα νερού μην είχε ζημιά η φτερωτή....τίποτε.
Και τελικά το βρήκαμε! Η βαλβίδα θερμοκρασίας νερού από το ψυγείο. Δεν ήταν αυτή που έπρεπε με αποτέλεσμα να αργεί να ανοίξει το βεντιλατέρ και το καλοκαίρι η θερμοκρασία να πιάνει κόκκινα.
Η βαλβίδα αυτή είχε αλλαχτεί κάποια στιγμή το προηγούμενο καλοκαίρι και δε μου είχαν βάλει τη σωστή! Το έγραφε όμως το βιβλίο σέρβις.
Από τότε παιδιά σέρβις κι επισκευές γίνονται από μένα και το φιλαράκι και καμιά φορά από έναν άλλο μηχανικό στη γειτονιά μου, άσχετα από τη μάρκα της μηχανής. Διατηρώ ένα στοιχιώδες αρχείο για να θυμάμαι να κάνω τα σέρβις στην ώρα τους.
Και προσωπικά δε με ενδιαφέρει αν η μηχανή που θέλω να αγοράσω έχει service book, για μένα δεν είναι εχέγγυο σωστής συντήρησης.
Εσείς τι γνώμη έχετε για το θέμα;
|