Θέμα
:
Πάμε Mugello?Ναι!!Αλλά θα γυρίσουμε από Transfagarasan...
View Single Post
#
131
28-01-2012, 10:10
Kosttis
Senior Member
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Γλυφάδα Αττικής
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 592
Δεν έχω προτίμηση.....
για την παρέα σας θα ανέβω!!!!
Kosttis
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αναζήτηση μηνυμάτων από τον(ην): Kosttis