Πρώτα η ζημιά:
(Σε όσους το έχω πει δεν το πιστεύουν)
Λίγες ημέρες πριν την Πρωτοχρονιά, ξεκινώντας σε ένα φανάρι πάτησα με τον εμπρός τροχό ένα μπουλόνι φορτηγού και στη συνέχεια αυτό μπήκε και στις ακτίνες του πίσω τροχού με συνέπεια:
-σπάσιμο ακτινών της ζάντας
Uploaded with
ImageShack.us
-καταστροφή δισκόπλακας και δαγκάνας φρένου
-κόψιμο του αισθητήρα ABS
-το κυριότερο, στράβωμα των βάσεων του διαφορικού (εκεί που βιδώνει η δαγκάνα)
Uploaded with
ImageShack.us
Το έμφραγμα ήλθε όταν άκουγα τις τιμές από BMW, βάλτε κανα 1500αρι για διαφορικό μιας και η μαμά δυστυχώς δεν πουλάει το εξάρτημα από μόνο του αλλά όλο το διαφορικό. Μάλιστα μου είπαν ότι πριν δύο χρόνια τα εξαρτήματα του διαφορικού υπήρχαν αλλά όχι τώρα πια. Συμπληρώστε τώρα 450αρι για τη δαγκάνα, δεν θυμάμαι τι για δισκόπλακα, τακάκια, αισθητήρα, λάδια, ξύδια και περαστικά μου.
Τέτοια χρήματα δεν παίζουν αυτό τον καιρό και έτσι λοιπόν για να μην σας κουράζω μέσω αγίου ebay, αλλά
και του ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ που πραγματικά με βοήθησε πολύ -μάλλον με λυπήθηκε- πήρα δύο ζάντες τακάκια και δισκόπλακα
και πολύ προσωπική εργασία, η ζημιά αποκαταστάθηκε με 1100ευρώ. Πάλι καλά.
Ειδικό εργαλείο
Ημέρα Κυριακή. Αφού συγκέντρωσα τα ανταλλακτικά αποφάσισα να περάσω τις καινούργιες ζάντες. Όταν όμως θέλησα να βγάλω τον εμπρός τροχό ανακάλυψα ότι δεν είχα το ειδικό εργαλείο. Μάλλον άλλεν μακρύ 22άρι θέλει και άντε βρέστο Κυριακάτικα.
Εδώ έδρασε η ελληνική πατέντα. Πήρα ένα μπουλόνι αυτοκινήτου, του σφήνωσα μια μακριά βίδα με εξάγωνο κεφάλι και την ποντάρισα με ηλεκτροκόλληση. Άψογο το εργαλείο και μάλιστα μπορείς να το δουλέψεις με δυναμόκλειδο για να είσαι και μπάι δε μπούκ.
Ελπίζω να μην σας κούρασα.
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us