Θέμα
:
Χρόνια Πολλά Παντέλο! (PortoLeone)
View Single Post
#
26
19-08-2009, 10:51
gbmw
Senior Member
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: 1200 GS
Μηνύματα: 280
Απάντηση: Χρόνια Πολλά Παντέλο! (PortoLeone)
Φίλε μου πολύχρονος και με καλά χιλιόμετρα !!!!
gbmw
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αναζήτηση μηνυμάτων από τον(ην): gbmw