View Single Post
  #6  
Παλιό 06-02-2012, 11:33
Eftixis Ο/Η Eftixis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: Ηράκλειο Κρήτης
Μoto: R 1200 RT 2011 καλοτάξιδο
Μηνύματα: 5,159
Προεπιλογή Απάντηση: RT 1200 ΕΥΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΣΚΟ - ΠΛΑΤΩ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Capitano Εμφάνιση μηνυμάτων
Στα 45Κ, μια συντήρηση στο δίσκο έκανα, προληπτικά, χωρίς να συντρέχει λόγος ολικής επισκευής/αντικατάστασης. Άλλαξε ο γάτος κάτι ελατηριάκια από τον δίσκο που φθείρονται εύκολα και όλα Οκ.
Όσον αφορά την κίνηση την πόλη........κανένα προβλημα......αφού υπάρχουν στιγμές που κορνάρω και στα παπάκια . Οι καθρέφτες είναι στο ίδιο σχεδόν ύψος με τα κουτιά, χωρίς όμως να σου απαγορεύεται η κίνηση ανάμεσα τους. Το ολικό φάρδος της είναι το ίδιο με το Κ12S στους καθρέφτες. Με το S, λόγω της θέσης τους, πολλές φορές τους διπλώνω. Με το RT, κανένα πρόβλημα και άμα δώ κόλλημα, λάου λάου περνάω, λίγο με μπατάρισμα, λίγο από δώ λίγο από κεί, ξεγλυστράς. Στην Φραντζή και σε άλλες κεντρικές οδούς έχω αφήσει πίσω πολλά Adve, σε κίνηση ανάμεσα στα κουτιά
Σε τρελλή κίνηση στο κέντρο -άν σου κάτσει-, ειδικότερα το καλοκαίρι, θα σου ανεβάσει θερμοκρασία, αλλά με ένα κατέβασμα την Συγγρού θα coolάρει

Σημαντικό αξεσουάρ για το RT, ωτασπίδες και tire-ups για τους καθρέφτες σε περίπτωση που ξεκουμπώσουν από καμιά επαφή.

Αυτά
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από minaskapetanakis Εμφάνιση μηνυμάτων
Το RT στην κινηση ειναι παπι, οταν το συνηθισεις, κατι που συμβαινει μετα απο 2-3 ημερες. Οι καθρεπτες ειναι κατα κανονα χαμηλοτερα απο αυτους των αυτοκινητων. Οι πλαϊνες βαλιτσες θελουν λιγη προσοχη, κυριως οταν στριβεις αναμεσα απο τα αυτοκινητα. Η χαμηλη σελα και το χαμηλο κεντρο βαρους το κανουν εξαιρετικα ευελικτο. Με αλλα λογια, σπανια θα "κολλησεις" και αυτο θα ειναι για λιγο. Μου φαινεται οτι ειναι πιο ευελικτο απο το GS.
Συμφωνό με τα παραπάνω RT = παπάκι
Reply With Quote