View Single Post
  #109  
Παλιό 09-02-2012, 19:55
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Kαφες Ποτο Λακιρντι Σαλονι 8-2-12..

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από napgeo Εμφάνιση μηνυμάτων
Γερμανική αντλία σε Ιαπωνική μηχανή.
Αυτό ήταν το πρόβλημα. Να βάλεις ξανά Γιαπωνέζικο να ησυχάσεις.
Τι την ήθελες την τεχνολογία.
χα χα καλο!!!
spam on
Τα γιαπωνεζικα που φτιαχνονται στην ευρωπη (δυστυχως ¨η ευτυχως) εχουν πολλα Ευρωπαικα εξαρτηματα και δη Γερμανικα.
Το συγκεκριμενο μοτερ της τρομπας -αλλα και ολοκληρη η τρομπα - ειναι Γερμανικης ονομασιας και Ισπανικης(!!)κατασκευης/προελευσης. Παρόλα αυτα, δεν χαλαει ΠΟΤΕ αν τηρουνται οι κανονες καθαρισμου των εσωτερικων φιλτρων της τρομπας............. καθε 48000κμ κι αυτο λογω ''καθαρων'' ελληνικων βενζινων.

Ειναι εργασια μισης ωρας αφου η τρομπα ειναι Ιαπωνικως σοφα τοποθετημενη εξωτερικα κι οχι εβαπτιζομενη μεσα σε τεποζιτα σαν κατι τεχνολογικως υπερτερες Γερμανιδες....
spam off
Reply With Quote