View Single Post
  #10  
Παλιό 10-02-2012, 14:24
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Λάδια στο παραφλού σε f650 funduro

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από tassos85 Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν και η κατάσταση είναι σταθερή νομίζω πρέπει να το φτιάξω. Για να αλλαχθεί η φλάντζα και να κάτσει σωστά η καινούρια πρέπει να γίνει πλάνισμα κεφαλής?
το προβλημα σου ειναι η φλαντζα κεφαλης η οποια, αν δεν εχεις πανω απο 100,000κμ, καηκε λογω ελλειψης αντιψυκτικου (καθολου αντιψυκτικο στο δοχειο διαστολης και χαμηλη σταθμη στο ψυγειο).
Αυτο συμβαινει διοτι το νερο εξατμιζεται στις υψηλες θερμοκρασιες του καλοκαιριου. Οταν δεν εχει αλλαχτει στα δυο χρονια που λεει ο κατασκευαστης και παραμενει μεσα και 3 και 4 χρονια τοτε η αιθυλενογλυκολη του αντιψυκτικου μιγματος χανει τις ιδιοτητες της και το νερο εξατμιζεται ΠΟΛΥ ευκολοτερα απο οταν πρωτοτοποθετηθηκε φρεσκο.

ΟΧΙΙΙΙΙΙ! Δεν χρειαζεται πλανισμα κεφαλης!! Το πλανισμα κεφαλης θα σου αυξηση την συμπιεση χωρις λογο κι αιτια.

Οταν αλλαζουμε την φλαντζα καυσης βγαζουμε τα υπολειματα της παλιας με ενα κοπιδι κι οταν τελειωσουμε τριβουμε το σημειο εδρασης με ενα λεπτο ντουκοχαρτο ωστε να φυγουν τα οποια υπολειματα δεν ειναι ορατα με το ματι μας. Μετα πλενουμε την κεφαλη στο πλυντηριο με τα χημικα που εχουν ολα τα συνεργεια ωστε να φυγουν τα οποια στοιχεια απο το ντουκοχαρτο και την παλια φλαντζα, την αφηνουμε να στεγνωσει καλα και προχωραμε στην τοποθετησ της κενουριας φλαντας και το δεσιμο του κινητηρα.

Μεχρι να το φτιαξεις κοιτα το νερο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ και προσθετε μονον απεσταγμενο για σιδερα/ηλιακους. Αν δεν το κανεις αυτο τοτε δεν θα αποφυγεις το ρεκτιφιε και πολυ πιθανον ενα crack στο μπλοκ του κινητρα το οποιο και δεν επισκευαζεται.
Οταν το φτιαξεις μην βαλεις παραφλου του εμποριου αλλα αιθυλενογλυκολη (G12) αναμεμειγμενη με απεσταγμενο νερο σε αναλογια 50/50.


Last edited by GeorgeP; 10-02-2012 at 14:28.
Reply With Quote