View Single Post
  #4  
Παλιό 19-02-2012, 21:35
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Κατανάλωση 7-8 λίτρα/100χιλ., για μια 4κύλινδρη moto, με 1237cc και βάρος 275-285 κιλά (300+με βαλίτσες) δεν είναι μεγάλη. Με χαλαρή οδήγηση θα καταναλώνει ακόμα λιγότερο. Το εργοστασιακή μέτρηση είναι το πολύ καλό 6,211 WMTC(World-wide Motorcycle Test Cycle) και 5,988 D-mode .


αυτo μαλλον ειναι για την εκδοση με DCT σαζμαν......

Oσο για την καταναλωση δεν θα ειανι μεγαλυτερη απο το βαραντερο...μαλλον μικροτερη.


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Το θέμα είναι ότι η Honda πάλι έμεινε στα κολλήματα της και ΤΟΝ μόνιμο εφιάλτη της… που λέγεται GS!!!


Αφου δεν εχει εχει καμiα σχεση χρησης με το GS.........

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Αφού φτιάχνεις μια τουριστική μοτό με <<cross>> δυνατότητες, τι τις θες Τι έβαλες τα αντιαισθητικά άβαφα μαύρα <<προστατευτικά>> στο ντεπόζιτο??? Τι ρόλο βαράνε και σε πόσο χρόνο θα ασπρίσουν (όπως στο varadero)?...
Χάλια αδιόρθωτα…


Η διαφορα ειναι οτι το βαραντερο φτιαχνοταν στην ισπανια και το Τουρερ εξ ολοκληρου στην ιαπωνια, οπερ και σημαινει οτι αν ειδες ποτε ξασπρισμενα πλαστικα σε αφρικα τουιν αλλο τοσο θα δεις και σε τουρερ.


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Υ.Γ.
Εκτός θέματος, αλλά ΟΛΕΣ οι σύγχρονες μοτό με 650-800cc και με 60-70+ ίππους έχουν μέση κατανάλωση 4-5 λίτρα. Εργοστασιακή 3,5 για έναν …μισό κινητήρα αυτοκίνητου(Jazz) με 52 ίππους στις 6.200 στροφές δεν είναι κατόρθωμα. Εάν βέβαια η τιμή καθοριστεί στα 6.000-6.500 είναι καλή αγορά.
Θυμισου οτι το τρανσαλπ το 650 με 40 ιππους και καρμπυρατερ εκαιγε πανω απο 6 λιτρα και το αφρικα τουιν 750 με τους 47 ιππους του γυρω στα 7 κι αν το πιεζες πανω απο τα 120 καβαλουσε τα 8!!!
Reply With Quote