
22-02-2012, 17:32
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από jmar
Δε νομιζω ''Τακη'', αν ηταν ετσι δεν θα ηταν γεματη η Ευρωπη απο ταξιδιωτες με GS 
|
Την 10ετιατου 1980 εκει στις αρχες φυγαμε 8 παπακια (C-50 μεγαλωμενα στα 72cc, 6βολτα) και καναμε τον γυρο της Β.Ιταλιας. εκει συναντησαμε κι αλλους θεοπαλαβους απο την Ν.Ιταλια που με παπακια και βεσπες κανανε τουρισμο στην Β.Ιταλια.
Με αυτο θελω να σου πω οτι με οτι εχεις ταξιδευεις, το θεμα ειναι ΠΩΣ ταξιδευεις με αυτο που εχεις.
Εξαλλου στην Γερμανια οι GS ειναι σαν τα παπακια 125 στην Ελλαδα......ολοι εχουν απο ενα.
Αν σκεφτεις οτι ενα Βαραντερο π.χ. ειναι ακριβοτερο σε καποιες χωρες και σε καποιες αλλες ελαχιστα φτηνοτερο απο μαι GS εχεις την απαντηση σου.
Εχει γραφτει πολλακις, κι σε αυτο το φορουμ απο κατοχους GS και πρωην Βαραντεριδηδες, αλλα και στο εξωτερικο οτι, στις εθνικες οδους το Βαρα ειναι καλυτερο της GS.......προστασια απο αερα και βροχη, κοντη 6η το GS κ.λ.π.
Στο χωμα ουδεμια συζητηση-συγκριση δεν μπορει αν γινει.
Κι αν το 2κιλυνδρο Βαρα ειναι αριστο στις εθνικες οδους και χαλια στο χωμα ομοιως και το κροσστουρερ εχει δωσει ολη την εμφαση στην εντος δρομου χρηση. Εξαλλου με το αλουμινενιο πλαισιο του VFR δεν μπορει να κανει πολλα πραγματα στο χωμα.
Οτι περναει και απο το χωμα δεν το κανει ΟΝ/ΟΦΦ, εκτος κι αν το ενδοφουρμικο PanEuropean που ξερω ειναι ον/οφφ αφου περασε τα 30κμ χωματος απο Τζιτζινα προς Κοσμα (Παρνωνας).
Σε αυτο το κλιμα θα κινηθει και το κροσστουρερ, αν λοιπον παει με 150 στις 4000στρ, καταναλωνει 6-7λ/100κμ σε αυτες τις ταχυτητες, φρεναρει οπως θελει χωρις φοβο να πεσει (C-ABS) σε οποιαδηποτε επιφανεια, εχει την γιαπωνεζικη ποιοτητα κι αξιοπιστια (τελος τα made in europe γιαπωνεζικα ευτυχως) και κοστιζει χωρις το DCT και βαλιτσες γυρω στα 14000 θα ειναι μια συμφερουσα αγορα για πολλους.
Υποψιν, ηδη εχει ερθει σαν παραεισαγωγη εδω και κοστιζει με DCT και βαλιτσες 15830............
|