
22-02-2012, 22:06
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
|
|
Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
α, ΟΚ...........καλα που το διευκρινησε γιατι τοτε η αγγελια ειναι ενα ψεμα.
15830 ειναι μια ακριβη τιμη για τις τσεπες μας αλλα ισως οχι (τονιζω το ''ισως'') για μια μοτοσυκλετα η οποια περαν των 4 κυλινδρων αντι των δυο εχει.......... C-ABS (φρεναρεις οπως θελεις σε οποιοδηποτε τερεν χωρις πτωση=αφαλεια), ride by wire (=τεχνολογια και οικονομια αφου το ποσο καυσιμο θα παει στους κυλινδρους δεν εξαρταται μονον απο το χερι του αναβατη αλλα απο τις στροφες του κινητρα), traction control (τερμα τα γλιστρηματα σε πλαγιασμα, ξεκινημα κ.λ.π.).
Αν το νεο υδροψυκτο GS που θα ερθει(?) εχει τα παραπανω συν την υδροψυξη ποσο αραγε θα εχει οταν σημερα ενα απλο GS κοστιζει 14500ε?
|
Γιώργο άσε να γράψουν ότι θέλουν.
Και άσχημη είναι και κακή ποιότητα κατασκευής έχει και δεν έχει τα αξιόπιστα καλούδια που έχει μια Γερμανική , που είναι σίγουρο ότι (έτσι λένε) θα ταξιδέψεις σε όλο τον κόσμο χωρίς πρόβλημα .κλπ.
--------------------------------------------------
Θα ήθελα να μου εξηγήσεις με λίγα λόγια για το σύστημα των φρένων και γιατί ο Akis περιγράφει στα μπροστινά καλάμια ότι είναι μικρά και έχουν σύστημα αυτοβύθισης (και τι είναι αυτό). Και ο συμπλέκτης εδώ τι ρόλο έχει αφού είναι αυτόματη.
Σε ευχαριστώ
|