View Single Post
  #127  
Παλιό 23-02-2012, 12:32
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από napgeo Εμφάνιση μηνυμάτων
--------------------------------------------------
Θα ήθελα να μου εξηγήσεις με λίγα λόγια για το σύστημα των φρένων και γιατί ο Akis περιγράφει στα μπροστινά καλάμια ότι είναι μικρά και έχουν σύστημα αυτοβύθισης (και τι είναι αυτό). Και ο συμπλέκτης εδώ τι ρόλο έχει αφού είναι αυτόματη.
Σε ευχαριστώ
Eνα συμβατικο καλαμι διαμετρου 43χιλ ειναι υπεραρκετο για οποιαδηποτε μοτοσυκλετα αυτης της κατηγοριας. Το βαρα εχει κι αυτο 43αρι και δεν ''κουναει'' ποτε και πουθενα. Τα caponord που ειχαν 50αρι (τα μονα σε αυτην την κατηγορια) το μονο που πετυχαν ειανι η αυξηση του βαρους των.
Ενα αναποδο 43αρι εχει σχεδον την διπλασια ακαμψια απο ενα συμβατικο διοτι το παχυ μερος του, η ''μποτα'' στα συμβατικα, ειναι πανω απο το λεπτοτερο και πιανει στις πλακες αυξανοντας την ακαμψια. Ειναι ομως και δυσκολοτερο να αλαλξεις τα λαδια του.

Το C-ABS ειναι ενα συστημα τελειως διαφορετικο απο το νορμαλ ABS διοτι το μεν πρωτο ελεγχεται ηλεκτρονικα και μεταφερει δυναμη στον τροχο που δεν ειναι μπλοκαρισμενος. Δλδ οταν πατησεις π.χ. εμπρος φρενο και ο τροχος παει να γλιστρησει αυτοματως μερος της δυναμης μεταφερεται στον πισω. Ετσι η μοτοσυκλετα φρεναρει σχεδον ισοποσα και με τα δυο φρενα σε τετοιες συνθηκες. Αυτος ειναι και ο λογος που σε ενα τετοιο συστημα δεν αισθανεσαι κανενος ειδους αναδραση στην μανετα και σε καμια περιπτωση δεν ''αμολαει'' ο υπο μπλοκαρισμα τροχος οπως θα συνεβαινε σε ενα συμβατικο συστημα ABS.

Αν δεις το πρωτο τεστ του συστηματος αυτου θα διαπιστωσεις οτι φρεναρει σε νερο, σε αμμο, σε γαρμπιλι κ.λ.π. με οση δυναμη εχει ο αναβατης, η μηχανη σταματαει με ασφαλεια χωρις μαλιστα να μεγαλωνει η αποσταση φρεναρισματος λογω ''αμοληματος'' του ABS.

Κοιτα κι εδω αλλα ΚΥΡΙΩΣ
Reply With Quote