Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από soter3gm
Να το κάνω λίγο πιο κατανοητό όταν "βουτάνε" τα μάγουλα του στροφάλου μέσα στο κάρτερ δημιουργείται ένα πράγμα σαν αφρός από το "χτύπημα" η ανακάτεμα, και μετά το παίρνουν τα μάγουλα και το στέλνουν σε μορφή νέφους όπου είναι κινούμενα μέρη
αυτός ο αφρός πρέπει να κάτσει ούτως ώστε να δούμε τα λάδια μας σωστά από το τζαμάκι
|
Ο Σωτηρης τα λεει μια χαρά και σε αυτο αλλα και στο πιο πανω ποστάρισμα του με τα μπλέ!!!!! (γενικα το μελος τα λεει ΠΟΛΥ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!)
Τα λαδια ελεγχονται ΠΑΝΤΑ με κρυα την μοτοσυκλετα και ΠΑΝΤΑ η μοτοσυκλετα να παταει στις ροδες της!
- ΠΑΝΤΑ με κρυο τον κινητρα διότι τα λαδια - όπου και να βρισκονται π.χ. ψυγειο λαδιου - παντα στραγγιζουν στο καρτερ ανεξαρτητως θερμοκρασιας τους!! Απλως οταν ειναι κρυα (αρα ''παχια'') και σβησουμε το μοτερ στραγγιζουν αργοτερα (και η ενδειξη θα ειναι ακριβης....του χρονου),ενω οταν ειναι ζεστα (αρα ρευστα σαν νερό) σχεδόν αμεσως, με εξαιρεση τα στενα και αποκρυφα σημεια (στα οποια περνει λιγο περισσότερη ωρα) τα οποια και κανουν την διιαφορα στο ματακι όπου και φαινεται μια ελαχιστη ελλειψη μετα παρέλευσης του 10λέπτου που αναφερετε!!
- ΠΑΝΤΑ στις ροδες της μοτοσυκλετας διότι απλα οταν κυκλοφορει η μοτοσυκλετα παταει στς ροδες της και οχι στο κεντρικό σταντ!!!!
- Σε μερικες μοτοσυκλέτες π.χ. της Χοντα αλλα και αυτοκινητων ο κατασκευαστης λεει οτι ''βάλτε μπροστά αφησετε να δουλεψει ο κινητρας επι 10λέπτου και μετα ελεξτε την στάθμη των λαδιων η οποια πρέπει να ειναι στην μεση του Ε (empty) & F (full)'', ναι σωστα τα λεει ο κατασκευαστης οσον αφορα την κατα προσεγγισει διαγνωσης της ποσοτητας λαδιου μεσα στο καρτερ!! Δηλαδη, ''αφου ειανι στην μεση υπάρχει ικανη ποσοτητα λαδιου στο καρτερ!!!'' και ειναι φυσικο αυτο αφου το F απο το E απεχει 500ml τοτε αν τα λαδια, μετα απο αυτην την διαδυκασια, ειναι στην μεση δεν μπορει να ειναι λιγοτερο απο 300ml της αποστασης αρα ειμαστε OK!! Αν θελουμε όμως την ακριβεια τοτε η μοτο κρυα (πρωι) και στημενη στις ροδες της!!!