Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από commander
................παρε καιμια γευση απο το βουνο στις 9/8/2011............
|
Όπως τον κόβω τον καιρό φέτος, και τον Αύγουστο που θα ξαναπάμε τέτοιες περίπου εικόνες θα ζήσουμε............
Εκδρομή στους Δολομίτες