View Single Post
  #60  
Παλιό 27-08-2009, 14:16
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: Δύο ερωτήσεις ?

Να κανω μια σφηνα.
Ποιος μας λέει οτι το τζαμακι αριστερα φτιαχτηκε για να δειχνει ποσοστοση της ποσοτητας που εχει το καρτερ ? Θέλω να πω οτι αφου οι ιδιοι προτεινουν 20 λεπτα μετα απο βολτα για να κοιταξεις το τζαμακι στο κεντρικο σταντ, θεωρω οτι σε βαζουν να δεις τη ποσοστοση της ποσοτητας που ΠΡΕΠΕΙ να εχει για να λειτουργησει η μηχανη εντός προδιαγραφων.

Για να γινω πιο κατανοητός. Ας πουμε οτι η μηχανη για να δουλεψει σωστα θελει min 3λτ απο τα 4 που παιρνει. Το τζαμακι λοιπον θα εχει ενδειξη min στα 3 και max στα 3,5λτ (τοση ειναι η διαφορα απο min σε max στο τζαμακι). Εφόσον ειναι σχετικα ζεστη και σβηστη έχει κρατησει λαδια και μεσα στα κινουμενα μερη και εχει επισης τα υπόλοιπα στο καρτερ, δειχνει λοιπόν ΑΚΡΙΒΩΣ οσο χρειαζεται για να δουλευει εντος προδιαγραφων.

Αν κοιτας λαδια με κρυα μηχανη, όλα τα λάδια πρεπει να εχουν γυρισει στην αντλια και το καρτερ και θεωρω οτι δεν βλεπεις αυτο που ο κατασκευαστης σκεφτηκε με την ιδεα για το τζαμακι.

Αν ηθελε απλα να μας δειχνει πόσο εχει απο τα 4λτ που βαζουμε, θα ειχε κατι με κλιμακα απο 0,5 έως 4λτ.....

Τα boxer στο κεντρικο, οχι για ομορφια αλλα για λόγους που εχουν ήδη περιγραφει..... Αν το κρατατε στο πλαινο θα βλεπετε ασπρο καπνο στην εκκινηση. Οποιος εχει εμπειρια απο παλια δικυλινδρα με δυο εξατμισεις και τα παρκαρε στο πλαινο θυμαται τον λευκο καπνο απο...την αριστερη εξατμιση αφου το λαδι λογω βαρυτητας εμπαινε στον αριστερο κυλινδρο και απο τα ελατηρια των πιστονιων περναγε στο θαλαμο καυσης....

Αν εχετε μονο/δικυλινδρο τυπου 650 μην ασχολειστε..... οι κυλινδροι σας ειναι ...ορθιοι
Reply With Quote