Απάντηση: Εχω δικιο σας ρωταω?
Λυπάμαι αλλα για μενα ο πελατης ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ, οποιος μαγαζατορας δεν το καταλαβαινει ειναι καταδικασμενος να "πεθανει".
Οταν εχει βαση το παραπονο του πελατη δωσε λυση και αμεσα και ζητα και συγνωμη .
Εχω ζηση χρονια στο εξωτερικο, στη Αμερικη, και γι' αυτο εχω αυτην την λογικη.
Ενας μαγαζατορας ή πωλητης αν πρεπει να κατεβασει και τα παντελονια , για να κερδιση τον πελατη, ναι να το κανει.
Θυμαμαι στο μαθημα Οικονομικων 101 (USA) μας ειχε πει ο καθηγητης :
Ενας ευχαριστημενος πελατης θα το πει σε 2-3 γνωστους,
Ενας δυσαρεστημενος πελατης θα το πει τουλαχιστν σε 10 γνωστους και αυτοι σε αλλους τοσους.
Πανε οι παλιες εποχες που πηγαινες καπου και δεν ειχες άλλη επιλογη.
Τωρα με το internet τιμωρεις το κακο πωλητη.
|