View Single Post
  #1  
Παλιό 03-03-2012, 19:00
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Οι Κινέζοι αξιωματούχοι θα έχουν μόνο κινεζικά αυτοκίνητα

Warnsignale

Die deutschen Autobauer müssen in China mit Rückschlägen rechnen.
©dpa
VW-Produktion in China

So gut war die Stimmung in der deutschen Vorzeigeindustrie (Ausnahme Opel) lange nicht. Daimler, VW, Audi, Porsche und BMW legen in diesen Tagen goldgeränderte Bilanzen vor: Rekordgewinne, wo man hinsieht. Aktionäre, Manager und Mitarbeiter dürfen sich freuen.
Beim großen Jubel droht eine kleine Nachricht unterzugehen. Chinas Führung hat gerade eine Liste für Dienstwagenkäufer vorgelegt – mit lauter einheimischen Marken drauf. Ausländische Fabrikate fehlen, auch die im Lande produzierten. Dabei griffen Funktionäre bislang bevorzugt zu den prestigeträchtigen Auslandsmarken. Am liebsten zu Audi.
Achtung ist geboten. Für VW/Audi ist die Volksrepublik schon der größte Markt, für Daimler und BMW soll es bald ebenso sein. Der Gewinnanteil aus dem Chinageschäft ist überproportional hoch. Und alle Konzerne haben ehrgeizige Wachstumspläne im Land.
Da nützt es auch nichts, auf den mittlerweile geringen Anteil der Funktionärswagen am Absatz zu verweisen. Die Liste könnte der Anfang weiterer Eingriffe sein. Den Staatslenkern in Peking gefällt es immer weniger, dass die Fabriken für Auslandsmarken Extraschichten fahren, während die Werke einheimischer Fabrikate nicht ausgelastet sind. Schon die jüngsten Erweiterungspläne für die Anlagen der internationalen Konzerne hatte Peking nur unter der Bedingung abgesegnet, dass diese zusagten, sich an der Einführung einer chinesischen Marke für E-Autos zu beteiligen.
Kommende Woche reisen die Autobosse zum Genfer Autosalon, um sich für ihre Erfolge feiern zu lassen. Sie sollten den Branchentreff nutzen, um sich für ungemütlichere Zeiten zu wappnen.


Automobilindustrie: Warnsignale | Auto | ZEIT ONLINE



Ηταν μιά από τις καλύτερες χρονιές για τη γερμανική βιομηχανία αυτοκινήτων. Τόσο καλή που όλες οι εταιρείες έδωσαν βαρβάτα μπόνους σε όλους τους εργαζόμενους. Μέσα στην ευφορία αυτή υπάρχει μιά είδηση που προς το παρόν περνά στα ψιλά αλλά μπορεί να αποδειχτεί καίρια.

Η κινεζική ηγεσία έδωσε μιά λίστα επιτρεπτών υπηρεσιακών αυτοκινήτων. Περιλαμβάνει μόνο κινεζικά αυτοκίνητα, λείπουν ακόμη κι αυτά τα ξένα που κατασκευάζονται στην Κίνα. Μέχρι τώρα η νομενκλατούρα προτιμούσε τα ξένα και κυρίως τα AUDI. Αν κι ο όγκος των υπηρεσικών αυτοκινήτων αφορά πολύ μικρό μέρος του τζίρου της αγοράς, εντούτοις υπάρχουν 'φόβοι" ότι η λίστα μπορεί να είναι η αρχή κι άλλων παρεμβάσεων.

Στην ηγεσία στο Πεκίνο αρέσει όλο και πιό λίγο ότι οι βιομηχανίες κατασκευής ξένων αυτοκινήτων δουλεύουν έξτρα βάρδιες ενώ των κινεζικών δεν εξαντλούν τις παραγωγικές τους δυνατότητες.

Ηδη το Πεκίνο έδωσε την έγκριση για επέκταση των εγκατατάσεων με την προϋπόθεση ότι οι ξένες εταιρείες θα συμμετάσχουν στην δημιουργία κινεζικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου.


Κάποιοι ήδη άρχισαν να διαμαρτύρονται για πρστατευτισμό, ενώ κάποιοι άλλοι υπενθυμίζουν ότι και στη Γερμανία τα κρατικά αυτοκίνητα είναι αποκλειστικά γερμανικής παραγωγής.


Ας θυμηθούμε ότι πριν λίγες μέρες άρχισε η παραγωγή κινεζικών αυτοκινήτων στη Βουλγαρία. http://www.gsforum.gr/%CE%9A%CF%8C%C...F%CE%B1-28896/



Για τη μετάφραση......ortho
Reply With Quote