
08-03-2012, 20:42
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: thessaloniki
Μoto: R1200GS '04
|
|
Απάντηση: Πίτα γύρ(ω)....από τη λίμνη με φλουρί - 17,18 MAΡ 2012
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από teo71
|
Αυτο μαλιστα ρε φιλε!
Ξερω κι ενα περιπτερο στο Μπανσκο για καλο τσιγαρο
θα σΕ πω απο κοντα
|