View Single Post
  #18  
Παλιό 15-03-2012, 15:38
visor1 Ο/Η visor1 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2011
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: R1200GS 2013.,Kymco agility 123cc
Μηνύματα: 68
Προεπιλογή Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manos bmw Εμφάνιση μηνυμάτων
Νίκο καλημέρα, βλέπεις ότι το GS Forum έχει παγκόσμιες πρώτες ενημερώσεις για όλα τα καινούρια μοντέλα. Τώρα, αυτό που μου ζήτησες, για κάποιες επιπλέον λεπτομέρειες σχετικά με το scooter, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να αναφερθώ στα τεχνικά χαρακτηριστικά, αυτά μπορεί κάποιος να τα διαβάσει παντού. Θα σου πω για την αίσθηση που σου αφήνει οδηγώντας το και σε σύγκριση με το T-MAX και το BURGMAN που οδηγήσαμε στην Βαρκελώνη. Την πρώτη ημέρα το οδηγήσαμε μέσα στην πόλη και αυτό που σου κάνει εντύπωση είναι η ευελίξια του μέσα στην κίνηση, η πολύ ροπή που έχει από χαμηλά, τα πολύ καλά φρένα του και οι αναρτήσεις του, που ενώ είναι αρκετά σφιχτές, όταν πέσουν σε λακούβα δεν χτυπάνε καθόλου. Την επόμενη ημέρα το οδηγήσαμε εκτός πόλης, αρχικά σε ανοιχτό δρόμο και μετά σε κλειστό επαρχιακό. Στο τέλος της ημέρας η αίσθηση που μου είχε μείνει, είναι ότι το scooter, είναι απίστευτα καλοστημένο και απίστευτα γρήγορο. Αν δεν το οδηγήσεις δεν μπορείς να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι. Δεν έχω ξαναοδηγήσει maxi-scooter, αλλά πιστεψέ με πήγαινα όπως πάω με το R1200R που έχω, και μάλιστα πιο εύκολα γιατί δεν χρειαζόταν να αλλάζω και ταχύτητες. Πάει πολύ γρήγορα, δεν σε τρομάζει πουθενά όσο κι αν το πιέζεις, κρατάει απίστευτα και φρενάρει σαν μοτοσυκλέτα. Πλαγιάζει με την σκέψη, χωρίς καθόλου προσπάθεια, και από στροφή σε στροφή έχει τόση ροπή από χαμηλά που καλύπτει τις αποστάσεις αμέσως. Σε κάποια στιγμή είχα ξεχάσει ότι οδηγάω scooter. Μου έδωσε τόση χαρά η οδήγηση του σαν να οδηγάω μια καλοστημένη μοτοσυκλέτα. Τώρα και οι δύο εκδόσεις είναι το ίδιο στιβαρές και καλοστημένες, έχουν άλλωστε και τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά. Όποτε αν κάποιον τον ενδιαφέρει καθαρά η σπόρ οδήγηση περισσότερο θα προτιμήσει το SPORT, αν θέλει σπόρ οδήγηση αλλά θέλει και να έχει περισσότερη άνεση, χώρους, ηλεκτρική ζελατίνα θα προτιμήσει το GT. Το σίγουρο είναι ότι και τα δύο μοντέλα είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό σε πολλούς τομείς, απλά πρέπει κάποιος να τα οδηγήσει για να το καταλάβει. Οπότε η συμβουλή μου είναι, αν κάποιον τον ενδιαφέρει, να κλείσει ένα TEST RIDE σε κάποιον αντιπρόσωπο μόλις μπορέσει και τότε θα καταλάβει τι ακριβώς λέω. Θα ανεβάσω και άλλα βίντεο μόλις μπορέσω.
BMW C600 SPORT 16 - YouTube
Φιλαράκι όλα τα είπες,άσε και σε μας να πούμε τίποτα!!!!!!

Κρίμα που δεν είχα κάμερα να γράψω την δικία μας διαδρομή.Τυφλά να 'χει το S1000RR.Το στήσιμο των μοτοσυκλετών είναι ίδιο γιατί μοιράζονται το ίδιο σκελετό και γεωμετρία.Το ποιό θα διαλέξεις είναι θέμα φιλοσοφίας και αρεσκείας.Το Sport αρμόζει περισσότερο σε αυτούς που "βράζει" το αίμα τους(θέμα εμφάνισης) Το GT θα βγάλει πολύ κόσμο μέσα απο τα αυτοκίνητα τους για να θυμηθούνε τα "παλιά" με στυλ και ασφάλεια.
Reply With Quote